Gadżety do szkoły do oddania

Witajcie :)
Dziś szybki post. Ostatnio nie mam czasu na pisanie postów ani też na odwiedzanie Waszych blogów, ale mam nadzieję, że za tydzień się to zmieni. Ostatnio dowiedziałam się o bardzo fajnej akcji, która jest prowadzona na facebook'u.



Kilka tygodni temu powstała bardzo ciekawa inicjatywa społeczna, która polega na rozdawaniu gadżetów szkolnych dla dzieci. Inicjatorem akcji jest Mateusz Pawłowski, uczeń klasy IV Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie. Mateusz ma 19 lat i jest osobą niewidomą.Zorganizował on już 2 konkursy plastyczne dla dzieci. Jeden w 2015 roku pt. "Pieniądz przyszłości", a drugi w 2014 roku pt. "Kreatywne dziecko". W każdym konkursie wzięło udział ponad 700 osób.

Do oddania są gadżety do szkoły takie jak linijki, zeszyty, plany lekcji, mini notatniki, naklejki oraz zakładki do książek. Możliwa jest także wysyłka. Wszystkich zainteresowanych zapraszam  na stronę akcji na Facebooku, gdzie można dowiedzieć się więcej:

www.facebook.com/darmowe.gadzety.szkolne


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty