Artal, przypinki i gadżety reklamowe

Cześć!!
Na spotkaniu blogerek w Tarnowie otrzymałam śliczne przypinki od firmy Artal. Przypinki są metalowe i stanowią świetną pamiątkę na lata. Ja lubię takie małe gadżety.



Firma ARTAL Metaloplastyka działa na polskim rynku od 1986 roku. Zajmują  się  oni projektowaniem oraz produkcją wyrobów z metalu. W ich asortymencie znajdziemy takie rzeczy jak:


Wykonujemy również wiele innych produktów związanych z obróbką metalu i odlewnictwem. Tworzymy także prototypy na potrzeby odlewów wysokonakładowych. Nasi klienci reprezentują różnorodne branże. Wiemy jak odmienne bywają ich potrzeby. Projekt wymaga czasem zastosowania złożonej techniki wykonania, dlatego każdy klient firmy ARTAL otaczany jest indywidualną opieką wykwalifikowanego pracownika. Najważniejsze jest dla nas zadowolenie klientów, gdyż cenimy sobie zaufanie jakim nas obdarzają. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam znaleźć najlepsze rozwiązania.


blog


Przypinki znajdują się w małym, kwadratowym opakowaniu. Jak dla mnie jest to świetna opcja na prezent. Przypinki są dobrze wykonane a ta metalowa agrafka odpina i zapina się bez problemów. Również grafika jest wykonana w dobrej jakości, tutaj akurat jest logo naszego spotkania. Mi osobiście bardzo się te przypinki podobają, gdyż są małe i ładnie wykonane.

opinia


Asortyment firmy jest bardzo duży, dlatego każdy znajdzie tam coś dla siebie. Mi najbardziej spodobały się spinki do mankietów i myślę, że coś zamówię mężowi. Nawet Pan młody może znaleźć fajne spinki. Nie powiem, bo my jak szukaliśmy to nic nam się nie podobało :D Natomiast  taka przypinka lub otwieracz jest fajnym pomysłem jako małe podziękowanie dla gości od pary młodej. Śledzę kilka grup na facebook'u i widzę że dziewczyny poszukują wykonawców  takich rzeczy.

pomoc dla Australii


Dziękuję firmie za wsparcie naszego spotkania.  Ja jestem zadowolona i serdecznie polecam Wam zajrzeć na stronę internetową firmy Artal.




Komentarze

  1. Dobrze, że asortyment jest bardzo duży. Chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zawsze takie przypinki się gdzieś walają :) ale syn zbiera i wbija w tablice korkową :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. super sa takie rzeczy! mam mase po spotkaniach blogerek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super, nie wiedziałam że można mieć przypinki z własnym nadrukiem! misiek koala wygląda przesłodko, chętnie bym nosiła takie przypinki, może na innych zlotach też będą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o gadżety reklamowe to na pewno kalendarze książkowe dla firm są jednymi z najpopularniejszych i najczęściej wybieranych opcji wśród artykułów promujących firmę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty