Avon, żel pod prysznic Magical Kingdom

Cześć!!
Kosmetyki z firmy Avon przewijają się u mnie na blogu dość rzadko, ale mam kilka perełek z tej firmy, które lubię. Żele pod prysznic znam od samego początku, kiedy tylko zainteresowałam się tą firmą. Na moim blogu są recenzje niektórych tych żeli i nawet je lubię. Firma Avon była kolejnym sponsorem spotkania blogerek. Dziś na tapetę bierzemy  żel o zapachu Magical Kingdom. 



Nasz aromatyczny żel przyjemnie oczyści Twoją skórę, rozpieszczając ją intensywnym nawilżeniem i składnikami odżywczymi. Jego kremowa formuła ochroni ją także przed wysuszeniem, aby na dłużej pozostała gładka i miękka w dotyku. Kosmetyk wzbogaciliśmy pachnącą kompozycją z nutami jaśminu i ciepłego piżma. Ten zapach pozostanie z Tobą na dłużej.


Avon, żel pod prysznic Magical Kingdom

Nuty zapachowe: jaśmin, piżmo

Avon, żel pod prysznic Magical Kingdom

Żel ma przezroczystą buteleczkę o pojemności 500 ml. Otwieranie typu klik oraz duży otwór. Ale tak naprawdę ta dziurka przez którą wydobywamy żel jest bardzo mała. Żel ma dość gęstą konsystencję, przez co wydobycie go przez taką małą dziurę jest dość kłopotliwe. Natomiast zapach jest dość przyjemny.  

Avon, żel pod prysznic Magical Kingdom

Co do samego działania to jest ok, po prostu żel jak żel, ja nie przywiązuję do nich zbytnio uwagi. Dobrze się pieni i myje. Niestety ale konsystencja galaretki lubi spływać z ciała, więc trzeba szybko go rozsmarować. Żel jest wydajny, gdyż używam go z mężem i jeszcze go nie wykończyliśmy. Plus za to że nie przesusza skóry. 

Avon, żel pod prysznic Magical Kingdom

Ogólnie żel polecam. Nie jest drogi, bo za taką butlę zapłacimy koło 10 zł, a często bywają na promocji. Mi się nie podoba to, że jest za mała dziurka i za gęsty żel, przez co ciężko go wydobyć. A pod prysznicem nie ułatwia mi on tym używania. Ale zauważyłam że wszystkie żele z tej firmy mają takie małe otwory. Mam nadzieję że firma kiedyś zmieni opakowania i będą one wygodniejsze w użyciu. 


Komentarze

  1. Ja już od wielu lat nie miałam żadnego żelu tej marki wiec nawet nie wiedziałam, ze maja takie małe otwory ale faktycznie może to utrudniać sprawę ;p podoba mi się jego kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę niewątpliwie warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam żele z Avon Senses i często je kupuję, ale tego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie wolę te zwykłe żele niż te kremowe :)

      Usuń
  4. Ja też zbytnio nie zwracam uwagi na żele pod prysznic i zawsze mnie bawią obietnice producentów o intensywnym nawilżeniu itp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli chodzi o niektóre żele to czasami czuć jak jest przyjemnie kremowy i ma się takie wrażenie że nawilża, ale to tylko takie wrażenie, od nawilżania są balsamy :D

      Usuń
  5. Ja ostatnio skusiłam się na kilka wersji tych żeli pod prysznic z Avonu :) I właśnie kończymy ostatnią buteleczkę :) Mojemu mężowi one pasują Ja już nie czuję tego "flow" co kilka lat temu używając ich non stop :) Twojej wersji zapachowej niestety nie znam ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mój mąż ich nie lubi, ale używał bo nic innego pod prysznicem nie było :D Co do tych żeli to ja też już nie czuję tego "flow", nie wiem może coś się zmieniło w tych żelach ;/

      Usuń
  6. Akurat wczoraj wyrzuciłam buteleczkę po innej wersji :D nie pamiętam jak się nazywała, ale miała taki błękitny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawniej lubiłam te żele, ale mam wrażenie że coś się w nich zmieniło. Chyba kojarzę ten żel :D

      Usuń
  7. Na studiach często sięgałam po żele z tej serii. Zawsze było wiele fajnych wariantów zapachowych do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalej jest kilka wariantów, które bardzo mi się podobają, ale chyba mam już przesyt tych żeli :D

      Usuń
  8. Kocham nuty jaśminu w kosmetykach i w perfumach oczywiście:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach mnie nie porwał, zdecydowanie bardziej wolę świeże zapachy :)

      Usuń
  9. Dla mnie może być drażniący patrząc na skład :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skład taki sobie, mi na szczęście krzywdy nie zrobił :)

      Usuń
  10. Już dawno nie miałam okazji testować kosmetyków z Avon, ale kiedyś używałam ich bardzo często. Żele z tego co pamiętam były bardzo fajne i przystępne cenowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dużo kosmetyków używałam z tej firmy. Żele pod prysznic oraz kredki automatyczne do oczu zawsze musiały u mnie być :)

      Usuń
  11. Szata graficzna jest piękna, jestem ciekawa zapachu. Dawno już nie miałam żeli z Avonu, chyba czas złożyć jakieś zamówienie na nie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach akurat mnie nie powalił, ale miałam kilka ulubionych zapachów :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty