Aroma Car, zawieszki zapachowe do samochodu

 Cześć!

[materiał reklamowy]

Jak zapewne większość z Was wie, uwielbiam zapachy do domu, ale nie tylko. Uwielbiam też jak w moim samochodzie lub samochodzie męża pięknie pachnie. Niestety spotkać zawieszki zapachowe w jego samochodzie graniczy z cudem, gdyż jest bardzo wrażliwy na wszelkie zapachy i zaraz zaczyna kichać. U mnie bardzo często można spotkać różnego rodzaju zawieszki. Jestem pewna, że większość z Was kojarzy tzw. choinki zapachowe w samochodach rodziców. Teraz mamy różne ciekawe kształty oraz zapachy. Na spotkaniu blogerek w Bochni, każda z nas otrzymała po 2 zawieszki zapachowe od Aroma Car. 


Zawieszki od Aroma Car mam wrażenie że znajdziemy w wielu sklepach, nawet w Rossmannie jest duży wybór wzorów oraz zapachów. Każda z nas otrzymała zawieszkę w kształcie słodkiej lamy i to od niej chciałabym na początek zacząć. Już sam wygląd stanowi u mnie duży plus. Tak jak wspominałam wcześniej, kojarzę te standardowe zawieszki w kształcie choinki dostępne na każdej stacji benzynowej. Bardzo się cieszę, że teraz mamy większy wybór zarówno w kształtach jak i zapachach. 


Jeżeli chodzi o lamę to tutaj zapach jest delikatny i owocowy i co najważniejsze bardzo mi się podoba. Myślę, że nawet w letni, upalny dzień, zawieszka nie będzie stanowiła problemu, bo zapach nie jest duszący. Lama dumnie wisi sobie u mnie w samochodzie, bo u męża nie może być żadnego zapachu. Zawieszka jest wykonana z celulozy, przez co zapach dłużej się utrzymuje. Warto się skusić, szczególnie że jej cena to 4,99 zł. 


Drugą zawieszką jaką otrzymałam jest groźny piesek. Piesek jest groźny tylko z wyglądu, ale mimo wszystko bardzo mi się podoba bo dodaje takiego charakteru w samochodzie. Tutaj zawieszka ma dwa zastosowania. Po pierwsze może być stosowana na kratce wentylacyjnej lub zawieszona na lusterku. Jej drugie zastosowanie jest bardzo ciekawe. Posiada ona dziurkę, dzięki czemu może być przywieszona do kluczy jako pachnący brelok. Nie ukrywam że tam opcja podoba mi się chyba najbardziej. Jedyny minus jest taki, że zawieszka jest dość duża. Możemy ją również powiesić w szafie lub wykorzystać jako pachnącą ozdobę torebki czy plecaka.



Jeżeli chodzi o zapach to tutaj mamy totalne przeciwieństwo lamy. Jest on mocny, lekko męski, ale jednak przyjemny. Na zawieszce pisze, że jest to zapach nowego samochodu. Nie wiem czy tak bym ten zapach określiła, ale mi się kojarzy z zadbanym mężczyzną.  Nie mniej jednak,  podoba mi się bo nie jest taki oczywisty. Koszt takiej zawieszki to 9,99 zł. 



Podsumowując oba zapachy mi się podobają choć są totalną przeciwnością. Jeżeli lubicie delikatne zapachy to polecam bliżej się przyjrzeć lamie. Zawieszki w kształcie zwierząt są bardzo fajną alternatywą dla breloków do kluczy i dodatkowo pachną. Ja ze swojej strony polecam obie wersje. 

Dziękuję firmie Aroma Car za wsparcie naszego spotkania. Was zapraszam na stronę firmy, bo tam znajdziecie przeróżne kształty oraz zapachy. Sama była w szoku ile tego jest. Najbardziej jednak zainteresowały mnie zawieszki czaszki, bo wyglądają bajecznie i są w moim stylu. Na pewno jakąś zakupię i dam wam znać jak się prezentują. Moją uwagę przykuły też zawieszki w kształcie kotków bo są mega urocze i słodkie. 

Komentarze

Popularne posty