Nutka cosmetics, kosmetyki do pielęgnacji



[Materiał reklamowy]

Nutka to polska marka oferująca kosmetyki z konopi w naturalnym wydaniu. Są one bez SLS i SLES oraz surowców ropopochodnych, a ich skład bazuje na delikatnych substancjach myjących, olejkach i ekstraktach roślinnych. 

Sklep Madonis jest kolejnym sponsorem naszego spotkania. Każda z nas otrzymała boks z kosmetykami w którym znajdował się szampon do włosów, peeling do twarzy, krem do rąk oraz mydło do rąk i ciała. W sklepie Madonis jest dużo ciekawych artykułów, ja w szczególności zwróciłam uwagę na chemię gospodarczą i mam na oku kilka rzeczy. 


Szampon hipoalergiczny do skóry wrażliwej nie podrażnia oraz nie powoduje swędzenia skalpu. Idealnie się sprawdza do wrażliwej skóry, bo dzięki alantoinie i pantenolowi koi podrażnioną i zaczerwienioną skórę głowy. Ma mleczną konsystencję i delikatny zapach. 


Jeżeli chodzi o działanie to miałam ogromne oczekiwania względem niego. Czasami moja skóra głowy jest wrażliwa i swędząca. Szampon daje fajne uczucie nawilżenia włosów, dobrze się pieni i nie plącze włosów. Niestety po wysuszeniu włosy były przyklapnięte i szybko nieświeże. Niestety ale nie nadaje się on do moich włosów bo je obciąża. 


Peeling do twarzy czarna porzeczka i białe kwiaty posiada naturalne drobinki, które nadają się do każdego typu skóry. Ma składniki aktywne takie jak drobinki węgla, nawilżający ekstrakt z białych kwiatów, łagodne substancje myjące oraz bogaty w wit. C ekstrakt z czarnej porzeczki. Konsystencję ma żelową z delikatnymi drobinkami ścierającymi. 


Peeling delikatnie ściera martwy naskórek bez podrażnienia. Skóra po nim jest delikatna i gładka w dotyku. Nie jestem fanką peelingów z drobinkami, zdecydowanie bardziej wolę te na bazie kwasów. Fajnie też odświeża, jednak mam wrażenie że efekt jest dość słaby. 


Krem do rąk len echinacea posiada kompleks łagodzący oparty na 100 % naturalnym emulgatorze, przez co dobrze łagodzi podrażnienia i spierzchnięcia oraz silnie regeneruje, koi i odżywia. Idealnie się sprawdza do skóry suchej i wrażliwej. W sowim składzie posiada składniki aktywne takie jak ekstrakt z nasion lnu i echinacei, mocznik, glicerynę, pantenol, allantoinę, witaminę B3, masło shea i kakaowe, olej migdałowy oraz emolienty pochodzenia naturalnego. 


Konsystencja kremu jest delikatna ale treściwa. Skóra po nim jest gładka i miękka. Fajnie radzi sobie z podrażnieniami oraz przesuszeniem skóry. Szybko ją regeneruje i dobrze odżywia. Bardzo go polubiłam. 


Mydło w płynie do rąk i kąpieli zostało stworzone tak, aby zapewnić uczucie łagodnego ukojenia i nawilżenia wrażliwej skóry. Receptura została oparta na bogactwie świata roślin. Bogata, hipoalergiczna formuła sprawia, że codzienna higiena atopowej, wrażliwej skóry staje się pielęgnacyjną przyjemnością. Konsystencję ma kremową i delikatny zapach . Fajnie oczyszcza skórę dłoni, bo stosowałam je tylko do ich mycia. Dobrze się pieni, nie przesusza i jest wydajne. 



Podsumowując, najlepiej się u mnie sprawdził krem do rąk i mydło. Szampon niestety przetłuścił mi włosy a peelingi wolę z kwasami. Nie mniej jednak polecam się przyjrzeć tym kosmetykom bo mają fajne składy, a teraz i ceny są świetne. Zapraszam także na instagram oraz FB Nutka cosmetics. 




Komentarze

Popularne posty