Solverx, dermokosmetyki do pielęgnacji wrażliwej skóry


[Materiał reklamowy]

Marka Solverx ma w swoim asortymencie dermo kosmetyki, które pomagają w różnych problemach skórnych takich jak atopowe zapalenie skóry, trądzik różowaty, trądzik pospolity czy ratunek dla skóry wrażliwej i potrzebującej odbudowy mikrobiomu. Firma przeprowadziła badania kliniczne na dzieciach  od 3 roku życia oraz dorosłych, którym podano 2 preparaty dla osób cierpiących na atopowe zapalenie skóry: emulsję do mycia oraz balsam do ciała Atopic Forte. Badania dowiodły blisko 100% skuteczności parametrów związanych ze zmniejszeniem objawów suchości skóry oraz podrażnień, a także łagodzeniem świądu. 

Każda z nas na spotkaniu blogerek otrzymała 2 kosmetyki z lini Sensitive skin,  czyli krem micelarny do demakijażu oraz tonik. 

Delikatny tonik wyrównujący pH skóry jest oparty na naturalnych składnikach. Zawiera ekstrakt z krwawnika i lukrecji, kwas laktobionowy oraz kwas hialuronowy i pantenol.    


Tonik fajnie odświeża oraz przywraca naturalne pH skórze. Jest delikatny, łagodzi, nie podrażnia i delikatnie nawilża. Bardzo dobrze przygotowuje skórę pod dalszą pielęgnację. Ma delikatny zapach, jednak na początku mnie drażnił. Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona, bo jest delikatny dla mojej wrażliwej cery. 


Krem micelarny do demakijażu jest idealny dla skóry wrażliwej, skłonnej do podrażnień. Prebiotyki, które występują w składzie wspierają obecny na skórze mikrobiom oraz utrzymują równowagę hydro lipidową. Jest idealny do codziennego demakijażu skóry i oczu.  Plus za pompkę i wygodną aplikację. Krem dobrze usuwa makijaż twarzy, jednak z makijażem oczu nie do końca sobie radzi, bo tuszu nie rozpuszcza tylko go rozmazuje i trzeba oczy zmyć jeszcze płynem micelarnym. 


Podsumowując, oba produkty sprawdziły się u mnie dobrze. Tonik fajnie odświeża skórę oraz przywraca pH skóry, nie szczypie oraz nie uczula. Krem do demakijażu dobrze radzi sobie ze zmyciem podkładu, ale z tuszem już mu gorzej idzie. Fajnie się też spisuje jako żel do mycia twarzy. Jest łagodny, nie podrażnia oraz nie szczypie w oczy. Mam ochotę wypróbować resztę kosmetyków z tej serii, a także balsam do skóry z AZS bo mam ostatnio z tym problem i ciekawa jestem jego działania. 

A Wy mieliście okazję testować produkty z tej marki? Dajcie koniecznie znać czy macie swoich ulubieńców. 


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty