Książki potrzebne w branży IT, wydawnictwo Helion

 


[Materiał reklamowy]

Branża IT nigdy nie była mi zbyt bliska, choć mój mąż jest programistą. Czasami dziwiłam się jak on to wszystko zapamiętuje a nawet skąd wie tyle rzeczy. Jak się okazało bardzo dużo uczył się z książek dedykowanych tej branży. Do dziś czyta książki i cały czas się uczy gdyż co chwilę wchodzą nowe technologie i jak nie jesteś na bieżąco to wypadasz z branży. Dzięki uprzejmości wydawnictwa Helion udało mi się wylicytować na spotkaniu blogerek książki dla niego. Bardzo się ucieszył, ponieważ od jakiegoś czasu sam chciał je kupić. 



Ta książka jest niezwykłym przewodnikiem, który wprowadzi Cię w świat DDD. Sięgnij po nią i poznaj elementy składowe projektu sterowanego modelem oraz cykl życia obiektu dziedziny. W trakcie lektury kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak odkrywać pojęcia niejawne, stosować wzorce analityczne oraz wiązać wzorce projektowe z modelem. Ponadto zobaczysz, w jaki sposób utrzymywać integralność modelu, a na sam koniec zaznajomisz się ze strukturami dużej skali oraz łączeniem strategii. Ta książka jest doskonałą lekturą dla wszystkich osób chcących zrozumieć Domain-Driven Design oraz zastosować to podejście w praktyce!


To książka przeznaczona dla osób, które chcą z powodzeniem uruchomić Kubernetes w środowisku produkcyjnym jako platformę dla aplikacji przedsiębiorstwa. Zawiera wiele wniosków płynących z praktycznych doświadczeń autorów, omawia też kluczowe wyzwania i najlepsze praktyki. Pokazuje, w jaki sposób można sobie poradzić z różnymi kwestiami związanymi z technologiami, abstrakcjami i ze wzorcami, aby bez zbędnych problemów osiągnąć sukces w swoim wdrożeniu. Proces projektowy i wdrożeniowy potraktowano tu z dużą dozą pragmatyzmu i zwrócono uwagę na jego wczesne etapy. Omówiono także wiele punktów decyzyjnych i potencjalne przyczyny problemów, a poszczególne zagadnienia zostały poparte praktycznymi przykładami.

Ja kompletnie nie znam się na tych książkach i za bardzo nie umiem się wypowiedzieć na ich temat, ale mój mąż twierdzi że są to obowiązkowe pozycje dla branży IT oraz osób które chcą się rozwijać i podnosić swoje umiejętności i kwalifikacje. Książki są pisane specyficznym językiem i dla przeciętnej osoby nie mającej styczności z informatyką nie będą w żaden sposób zrozumiałe. Mąż jest zadowolony więc ja je Wam polecam jeżeli macie w gronie rodziny czy znajomych osoby, które pracują w tej branży lub się nią interesują. 

Komentarze

  1. I haven't read those books yet. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wdzięczny za umiejętność udostępniania skomplikowanych pomysłów. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty