Avon senses, żel pod prysznic o zapachu konwalii

Witajcie :)
Żel pod prysznic to kosmetyk, który idzie u mnie jak woda. I to dosłownie. Nie mam szczególnych wymagań jeżeli chodzi o ten kosmetyk. Dla mnie ma myć i ładnie pachnieć. No i jeszcze może być wydajny i nie może przelatywać mi między palcami. Na spotkaniu blogerek w Tarnowie otrzymałam żel pod prysznic o zapachu konwalii. Ciekawi czy przypadł mi do gustu?


Żel znajduje się w miękkiej buteleczce o pojemności 250 ml, czyli jest to standardowa pojemność.
Żel ma kremową konsystencję, a jego kolor jest biały. Co do zapachu to jest on delikatny i przyjemny.

recenzja

Dla mnie ważne jest aby żel dobrze się pienił i miał ładny zapach. Ja jakoś nie przywiązuję szczególnej uwagi do tych produktów. Jak widać na zdjęciu produkt ten ma duży otwór, jednak w środku jest on mniejszy przez co żel nie chce swobodnie z niego wypływać i trzeba przyciskać buteleczkę. Nie ukrywam że jest to denerwujące podczas kąpieli. Natomiast nie ma żadnych problemów z jego otwarciem.


blog

Co do samego działania to jestem zadowolona. Fajnie się pieni i ma ładny zapach.Nie wysuszał skóry i nie podrażniał.  Dodatkowo jest wydajny jak na taką pojemność. Mi służył ok miesiąca. Plus za to że ma płaskie zamykanie przez co można go było odwrócić i całość ładnie spływała w dół.

opinia

Podsumowując, ja jestem z tego żelu zadowolona. Spisywał się w swojej roli i oprócz tego małego otworu nie mam co do niego zastrzeżeń. Jego cena to ok 6 zł. Ostatnio kupiłam 2 inne zapachy z tej serii za niecałe 4 zł. Za taką cenę warto wypróbować. 

Dziękuję firmie Avon za możliwość przetestowania kosmetyku. A Wy lubicie kosmetyki z tej firmy czy raczej ich unikacie? Chętnie poznam Wasze zdanie na ten temat. 








Komentarze

  1. Bardzo lubię zapach konwalii. Ale Avonu za bardzo nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię czasami wracać do tych kosmetyków :)

      Usuń
  2. Kiedyś często sięgałam po żele z Avonu. Jednak za zapachem konwalii nie przepadam, bo mnie mdli, więc nie wiem czy bym polubiła ten wariant.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię do nich wracać, akurat ten zapach nie był zbyt intensywny :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za tymi żelami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel jak żel, ja też zbytnio nie przywiązuje uwagi do tego typu produktów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze aby nie wysuszały mojego ciała :)

      Usuń
  5. Żele Avonu wysuszają mi skórę, ale cieszę się że Tobie służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście ja nie zauważyłam wysuszenia :)

      Usuń
  6. Kiedyś lubiłam zamawiać żele Avon, teraz nie mam znajomej konsultantki;). A konwalie lubię w kosmetykach i perfumach:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo dawno nie miałam obok siebie konsultantki, ale teraz mam koleżankę w pracy która zamawia w Avon i lubię czasami coś zamówić i przetestować :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty