Love Beauty and Planet, oczyszczający żel do mycia twarzy

Cześć!!
Jakiś czas temu na promocji lub wyprzedaży w Rossmannie były produkty od Love Beauty and Planet. Ceny były bardzo kuszące, więc postanowiłam się i ja skusić i zakupiłam żele do mycia twarzy po 5 zł, tak samo jak maseczki w płacie. Dziś będzie kilka słów na temat oczyszczającego żelu do twarzy. Jak się spisał w swojej roli? Zaraz Wam opowiem. 


Żel znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 125 ml. Jest to połowa standardowej pojemności. Dodatkowo buteleczka jest wyposażona w wygodną pompkę. Bardzo podoba mi się szata graficzna tych kosmetyków. Duży plus ze strony firmy że ich opakowania są produkowane w 100% z materiałów z recyklingu. Dodatkowo produkt ten jest wegański oraz posiada w swoim składzie australijski olejek z drzewa herbacianego. Skład kosmetyku przedstawiony jest poniżej. 

skład

SKŁAD: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Isethionate, Sodium Chlorioe, Glycerin, BHT, Capric Acid, Caprylic Acid, Iodopropynyl Butylcarbamate, Lauric Acid, Melaleuca Alternifolia Leaf Oli, Parfum, PEG-150 Distearate, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, Peg-4,peg-4 Dilaurate, PEG-4 Laurate, Phenoxyethanol, Ppg-2 Hydroxyethyl Cocamide, Ppg-9,sodium Hydroxide, Sodium Isethionate, Sodium Lauroyl Glycinate, Stearic Acid, Tetrasodium Edta Vetiveria Zizanoides Root Oil, Zinc Oxide, Limonene, Linalool.

opinia

To co najbardziej mi się podoba w tym produkcie to jego zapach. Wyczuwam tutaj dość mocno ziołowe nuty, jakby trawę cytrynową wymieszaną z miętą. Zapach na pewno jest pobudzający, szczególnie rano. Żel dobrze się pieni, przez co wystarczy dosłownie odrobina, ok pół pompki do umycia całej twarzy. Dzięki temu żel jest wydajny pomimo małej pojemności. Pompka świetnie dozuje kosmetyk i się nie zacina. 

recenzja

Co do samego działania to ja nie widzę żadnych jego wad. Żel dobrze oczyszcza skórę rano  z resztek wieczornej pielęgnacji oraz odświeża. Tak jak już wspominałam, dobrze się pieni i myje. Tak samo świetnie sobie radzi z domywaniem resztek makijażu, nawet tego mocnego. Skóra po nim jest gładka oraz bez uczucia ściągnięcia. 

blog

Podsumowując, żel lubię stosować zarówno rano jak i wieczorem. Dobrze oczyszcza skórę i nie ma uczucia ściągnięcia na twarzy. Dobrze się pieni i jest wydajny. Jedyny taki mały minus to jego regularna cena. Normalnie żel kosztuje 30 zł, więc nie jest najtańszy jak za taką pojemność. Natomiast na promocji lub wyprzedaży polecam go wypróbować. Dobrze że zrobiłam sobie zapas tych żeli. 

Ciekawa jestem czy używaliście jakiś kosmetyków z tej firmy. Koniecznie dajcie znać bo mam ochotę jeszcze coś od nich wypróbować :)





Komentarze

  1. Ja nie używałam, ale moja siostra chwali sobie ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio mam fazę na pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam żelu do mycia twarzy z Garniera, ale może skuszę się na jakąś zmianę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię testować dotąd mi nieznane żele do twarzy, więc pewnie skuszę się na zakup tego co prezentujesz :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak taki tani i fajny ten żel to może i ja sobie go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taka cenę to grzech było nie brać ! Mnie ta marka juz od dawna kusi ale jeszcze nic z niej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już się na ten żel w takiej cenie nie załapałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie skończył mi się żel do mycia twarzy i z chęcią się skuszę na ten :)
    Muszę tez kupić jakiś dobry peeling do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo osób chwali te produkty, a mnie jakoś od początku nie przekonują do siebie i jakoś zawsze je omijam :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nic nie miałam z tej marki ale skoro Ci się sprawdził ten żel to warto się nią zainteresować bliżej:** Super recenzja 💙💙

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja oczyszczam się ostatnio piankami :D tej serii jeszcze nie miałam ale dużo słyszałam i na pewno kiedyś wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba zgapię od Ciebie te pianki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale znam markę. Miałam od nich balsam do ciała (ale się nie sprawdził, uczulał), odżywki do włosów, które polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żel bardzo mnie zaciekawił. :) Sama jeszcze nie miałam z nim styczności.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty