Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Eveline cosmetic, mini max lakiery do paznokci

Witajcie :)
Co u Was? U mnie czas leci bardzo szybko, a tygodnie mijają nie wiadomo kiedy. Ciągle praca, dom i szczerze mówiąc to trochę zaniedbałam bloga (znów). Ciężko mi tutaj być regularnie  ale bardzo się staram. Na spotkaniu blogerek otrzymałam lakiery o paznokci od Eveline. Już nie jednokrotnie miałam z nimi do czynienia i przyznaję że są to jedne z moich ulubionych lakierów. Więc jak było w przypadku tych, poszczególnych kolorów? Czy sprawdziły się tak samo dobrze jak inne odcienie, które mam?


Na początek kilka podstawowych informacji. Każdy lakier ma 5 ml pojemności. To co najbardziej mi się w tych lakierach podoba, to pędzelek. Jest szeroki, dzięki czemu aplikacja jest ułatwiona i szybko się nim maluje paznokcie. Konsystencja jest dość rzadka, ale odpowiednia i wygodna przy malowaniu paznokci.



Kolor 056 to odcień pomarańczu. Niestety on jako jeden z całej trójki wypadł najsłabiej. Tworzył smugi na paznokciach  i bardzo krótko się trzymał. Jeżeli chodzi o ten odcień to nie po…

Open Box.....

Hej :)
Dwa tygodnie temu dotarła do mnie  paczka, którą zamówiłam  od hurtowni świec na allegro . Długo czekałam na tą paczkę bo więcej niż tydzień, gdzie sprzedawca miał napisane że czas dostawy to ok 1 dzień.  Pisałam wiadomość ale był brak odpowiedzi i szczerze mówiąc to miałam już mieszane uczucia. Ale ważne ze paczka w końcu dotarła. Szczerze mówiąc to zrobiłam zdjęcia już dawno tylko nie miałam kiedy notki napisać :P Ach uwielbiam taki klimat ze świeczkami :D



Głównym powodem dla którego zrobiłam to zamówienie były podgrzewacze :D Bardzo lubię te z biedronki, gdyż są tanie. Ale juz trochę znudziły mi się ich zapachy wiec postanowiłam kupić coś nowego ;D Jednak gdy otworzyłam paczkę i zaczęłam wąchać te wszystkie podgrzewacze, to jest pare zapachów które mi się nie podobają. Ale świeczki u mnie wypalają się bardzo szybko :D



Jak widać zaszalałam z ilością podgrzewaczy :D Kosztowały 1.69/szt, więc dlatego taka ilość :D


Zawsze chciałam przetestować woski z Yankee Candle ale nie mam do nich dostępu stacjonarnie, więc skusiłam się na trzy o zapachu : romantic, malina i ciasto cytrynowe. Tylko malinowy zapach mi się spodobał ale na pewno się nie zmarnują :D Koszt jednego wosku to 1,69 zł.


Nie byłabym sobą gdybym nie wzięła świeczek w szkle :D Dwie małe, kosztowały ok 2, 20 zł/ szt oraz jedna duża za 6 zł.   Na tą dużą skusiłam się głównie ze względu na opakowanie choć zapach do końca mi niezbyt pasuje.

A Wy lubicie świeczki? Macie jakieś swoje ulubione zapachy?

Buziaki Ewela :*

Komentarze

  1. Ja przez długi czas zamawiałam z tej firmy swieczki, woski, olejki i szczerze mówiąc, byłam zachwycona na początku, jednak z czasem przekonałam się, ze cena tutaj jednak idzie w parze z jakością. Olejki po chwili dosłownie palą sie w kominku, woski dokładnie tak samo, jedynie swieczki i tea lighty naprawdę ładnie pachną : )

    Pozdrawiam

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skusiłam się na nie po Twoim filmiku ;) Chciałam spróbować czegoś innego. Kusi mnie jeszcze kilka świeczek i pewnie za jakiś czas będę chciała je wypróbować ;)

      Usuń
  2. Moim ulubionym zapachem jest wanilia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty