Nowości w kosmetyczce

Cześć :)
Witam Was po dość dużej przerwie. Co u was słychać? Bo u mnie wszystko dobrze, ostatnio czas leci jak oszalały i już powoli kończą się wakacje. Ja niestety jestem jeszcze przed obroną ale mam nadzieję że to już tylko formalność.Ostatnio jestem dosć zabiegana i zapracowana ale postanowiłam w końcu tutaj wrócić. Także można powiedzieć że zrobiłam sobie małe wakacje od bloga. I tak oto dziś  pierwszy post a w nim pokaże Wam moje ostatnie nowości, któe pojawiły sięu mnie w kosmtyczce. To co ciekawi co takiego do niej wpadło? :)



Na początek zacznijmy od mojego zamówienia z Oriflame. Jakoś w połowie czerwca dołączyłam do tej firmy i takim oto sposobem postanowiłam troszkę zaszaleć z kosmetykami.


Moje zamówienie nie mogło się obejść bez próbek kremów i perfum.


Następnie w koszyku wylądowały batony proteinowe z Wellness. Już je próbowałam i mam takie mieszane uczucia co do nich. Jednak to chyba nie dla mnie, bo mi nie smakują :D Jak tylko zobaczyłam ten lakier to wiedziałam że będzie mój. Kolor ma boski.


Następnie małe zapasy z kolorówki. Zamówiłam dwa tusze do rzęs z Giordani Gold, które robią świetny efekt na rzęsach. Na pewno będzie post na ich temat bo jestem ich mega ciekawa. Dodatkowo skusiłam się na cień do powiek w dość naturalnym kolorze.



Ostatnio wykończyłam prawie wszystkie swoje podkłady dlatego postanowiłam zakupić coś nowego do wypróbowania. I takim sposobem w moim koszyku wylądował podkład z The One . W zestawie z tym podkładem była paletka korektorów oraz balsam do ust.



Totalnym hitem w tamtym katalogu były kuleczki z Giordani Gold. Zamówiłam sobie kuleczki brązujące oraz różówe. Jednak ja różu nie używam dlatego w planach je sprzedać.


Ostatnimi rzeczami, które zamówiłam jest woda  micelarna, która ma wygodną pompkę. Szkoda tylko że jest dość mała, bo ma tylko 200 ml, więc dość szybko ją zużyję. Dodatkowo do zamówienia dorzuciłam perfumy Eclat, które również mam na sprzedaż bo flakoniki z perfumami wysypują się z szafki :D.


Na koniec niezbędniki które muszę mieć w łazience. A mowa tutaj o płynie miclearnym z biedry, który niestety ale ostatnio szczypie mnie w oczy. Dodatkowo chusteczki do twarzy, które służą mi jako ręczniczki do twarzy.

Oczywiście przez ten czas kiedy mnie nie było przybyło mi znacznie więcej kosmetyków, ale nie pamiętam które to już są, dlatego pokazuję Wam tylko to co ostatnio kupiłam. Dajcie znać co u was ostatnio wpadło do kosmetyczki.

P. S. Postaram się tutaj być regularnie choć mój grafik jest dość napięty. Ciężko mi będzie wrócić do regularnego pisania postów, gdyż mam takie zaległości, że nie wiem od czego mam zacząć :D


Komentarze

  1. U mnie dosyć sporo ale to z tego względu że chociażby w zeszłą sobotę Byłam na spotkaniu blogerek :) w czerwcu Miałam jedno spotkanie i W mają również także kosmetyków mam naprawdę bardzo dużo Chociaż i tak już szczęście rozdałam wśród bliskich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie przydałaby sie kolejna szafka na kosmetyki :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja też ale dawno nic nie zamawiałam, aż w końcu sama sie zapisałam i mam katalog zawsze pod ręką :D

      Usuń
  3. Ja nawet nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam cokolwiek Oriflame :P

    OdpowiedzUsuń
  4. No no wspaniałości same.'

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. jest kilka kosmetyków które mnie ciekawią i juz ni mogę sie doczekać ich użycia :)

      Usuń
  6. Z Oriflame już dawno nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio zamawiałam kosmetyki z tej firmy będąc jeszcze w szkole średniej a trochę czasu już minęło :D

      Usuń
  7. Dawno nie miałam nic z oriflame :) bardzo fajne produkty zawitały w twojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podobają i ciekawa jestem jak się sprawdza u mnie :)

      Usuń
  8. Nie znam nic z Twoich nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości daj znać jak się sprawdza

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty