Eveline cosmetics, Lip Lacquer long lasting, błyszczyk w nr 400

Witajcie :)
Dziś zapraszam Was na recenzję która miała się pojawić już jakiś czas temu, a sam produkt leży u mnie i czeka na swoje 5 minut. I w końcu się doczekał. A mowa tutaj o błyszczyku do ust od Eveline. Byłam bardzo ciekawa jak się spisze bo nie ukrywam że kolor bardzo mi się spodobał. Lubicie takie błyszczyki w odcieniu nude?


Sam produkt ma 9 ml pojemności a jego aplikator to typowa szpatułka jaka występuje w błyszczykach do ust. Co do samego opakowania to ma ono złote elementy, jednak po jakimś czasie ścierają się one i nie wygląda to zbyt ładnie.

blog

Kolor błyszczyku określiłabym jako typowy nude wpadający w brzoskwinię . W opakowaniu pod światło jesteśmy w stanie zobaczyć delikatne drobinki. Na swatchu na dłoni błyszczyk wydaje się być kryjący, jednak po aplikacji na usta efekt jest kiepski. Nie ma w nim na tyle pigmentu.


opinia

Jak można zauważyć na poniższym zdjęciu błyszczyk tuż po aplikacji wygląda dość ładnie, jednak dość szybko znika z ust w w wewnętrznej części zostaje brzydkie odcięcie co można zobaczyć na drugim zdjęciu. Jak dla mnie to bardzo brzydko się on zjada i kiepsko utrzymuje na ustach.

Zaraz po nałożeniu
Kolor sam w sobie bardzo mi się podoba, jednak nie lubię poprawiać produktów do ust co chwilkę.

recenzja
Po ok godzinie
Podsumowując, błyszczyk ten jest dla mnie bublem. Rzadko kiedy kosmetyk otrzymuje takie miano, ale w tym wypadku nie znalazłam żadnego plusa. Kolejny minus jest taki że dziś go odkręciłam i chciałam sprawdzić czy jest jeszcze dobry i niestety ale nie jestem w stanie go zakręcić. Coś się popsuło. I takim oto akcentem stwierdzam że nie warto wydawać na niego ani złotówki. Znam lepsze produkty do ust.

A Wy mieliście z nim do czynienia? Dajcie znać czy u Was tez tak źle wypadł czy tylko ja miałam jakiś felerny egzemplarz.


Komentarze

  1. Mam ten lakier w ciemniejszym kolorze i pod kątem wyglądu a ustach i trwałości jest ok. Tylko sam odcień nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to u mnie odwrotnie, wygląd na ustach i trwałość jest kiepska a kolor nawet :)

      Usuń
  2. W związku z tym, że jest nie trwały, myślę, że go nie kupię. Nie cierpię poprawiać pomadki co chwilę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię produkty, które długo się utrzymują na ustach :)

      Usuń
  3. Pierwszy efekt piękny, ale brzydko schodzi :( Nie lubię takiego czegoś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie takie brzydkie się zjadanie pomadki czy błyszczyka totalnie ją dyskwalifikuje ;/

      Usuń
  4. Nie podoba mi się zarówno kolor oraz to jak prezentuje się na ustach ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się jego wygląd na ustach.. Ogólnie jakoś produkty określone mianem 'lip lacquer' jakoś mnie rozczarowują - podobnie było z Wibo..

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że okazał się bublem bo kolorek ma ładny:( Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty