Deutus, żel do mycia twarzy

Cześć!
Jakiś czas temu przeglądając moje zapasy kosmetyczne zauważyłam że mam jeszcze żel do mycia twarzy od Deutus. Jak dobrze kojarzę to jest to kolejna linia kosmetyków od Sylveco. Żel ten był kiedyś w jakimś pudełku, ale nie mam pojęcia w którym. Nie ukrywam trochę u mnie leżał. Niestety ale jestem  chomikiem, kupuję na promocji i czeka sobie w szafce. W końcu przyszedł na niego czas. Ale czy faktycznie było na co czekać? 


Żel zamknięty jest w czarnej buteleczce z pompką o pojemności 150 ml. Bardzo podoba mi się jego szata graficzna, jest taka minimalistyczna. Żel jest bezbarwny, o przyjemnym lecz lekko ziołowym zapachu. Konsystencja żelu też jest na plus, gdyż jest on bardzo rzadki ale nie przelatuje między palcami. Dobrze się pieni i wystarczy jedna pompka aby umyć twarz. Dzięki temu żel jest bardzo wydajny. 

blog

Żel zawiera kwas salicylowy i mlekowy o delikatnych właściwościach złuszczających oraz odblokowujących pory. Natomiast Sorbitol zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, a ekstrakt z nagietka łagodzi oraz przyspiesza regenerację naskórka. Ponadto wyciąg z lukrecji ma właściwości antyoksydacyjne i delikatnie rozjaśniające. Dodatkowo naturalne olejki eteryczne sprawiają że żel ma świeży i przyjemny zapach.

recenzja

Jeżeli chodzi o jego działanie to ja jestem z niego bardzo zadowolona. Po pierwsze świetnie domywa resztki po demakijażu, a dodatkowo dobrze się pieni przy małej ilości wydobytej z buteleczki. Duży plus za pompkę, wprost uwielbiam produkty z pompką. Dodatkowo plus za fajny skład oraz zapach, który nie jest zbyt przytłaczający. Zdziwiło mnie że ten kosmetyk był aż tak wydajny, ponieważ jego konsystencja przypominała wodę. Nie odczuwam ściągnięcia na skórze po jego zastosowaniu co uważam za duży plus. Ogólnie mogę powiedzieć że to był jeden z lepszych żeli jakie do tej pory używałam.

konsystencja

Podsumowując, żel okazał się świetnym kosmetykiem i z czystym sumieniem go Wam polecam. Jego cena to ok 16-17 zł i na pewno jeszcze do niego wrócę. Świetny żel za fajną cenę.

A Wy jaki żel do mycia twarzy polecacie? Chętnie coś przetestuję :)


Komentarze

  1. Cena całkiem przystępna. Warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie że żel okazał się bardzo fajnym produktem :)

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć, jakoś tak Deutus pomijałam, bardziej mnie inne marki Sylveco ciekawiły, a całkiem fajny żel widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel jest fajny. Miałam kilka rzeczy z innych marek od Sylveco i jakoś nic szczególnie mnie nie zaciekawiło :)

      Usuń
  3. Ciekawią mmnie kremy widziałem ostatnio je w Rosku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ostatnio widziałam że były te kosmetyki, ale ja mam takie zapasy w kremach że na razie pasuję :D

      Usuń
  4. Fajnie, że się sprawdził. Ta marka to dla mnie nowość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widziałam ostatnio te kosmetyki, ale nic mnie nie zaciekawiło :) Najpierw muszę zużyć moje zapasy :)

      Usuń
  5. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale bardzo mnie nim zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepszy żel jaki miałam, gorąco polecam :)

      Usuń
  6. Miałam kilka kosmetyków tej marki, ale zapach tych kosmetyków nieszczególnie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nawet nie przeszkadzał ten zapach, choć mam teraz takie kosmetyki gdzie zapach mnie o mało nie udusi ;/

      Usuń
  7. W takiej cenie to naprawdę fajny kosmetyk! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty