My Coffee, kawa ziarnista 100% Arabica

Witajcie :)
Pasjonatem kawy zdecydowanie nie jestem. Nawet  za bardzo jej nie lubię. Ale moi rodzice jak i teściowe uwielbiają kawę. Dlatego postanowiłam obdarować jednych i drugich. I takim oto sposobem mam opinię aż 5 osób na temat kawy od My coffee.


Na początek zacznijmy od samego wyglądu i opakowania. Kawa która powędrowała do rodziców i dziadka znajdowała się w papierowej torebce o pojemności 250g, natomiast do teściów poleciała aż kilogramowa paczka. Nawet bez otwierania opakowania można było zauważyć, że kawa ma bardzo mocny zapach.

blog

Mój teść był wniebowzięty, gdyż kawa przypominała mu chwile z młodości. Kawa ta była ziarnista, więc wg mnie nie ma nic lepszego jak świeża, mielona kawa o poranku. Przynajmniej ja tak to widzę.

opinia

Po zaparzeniu kawy, jej aromat unosił się w całej kuchni. Wybaczcie te zdjęcia, ale chciałam to jakoś uchwycić.


recenzja

Zarówno u rodziców, jak i u teściów kawa bardzo szybko znikła. Jedni jak i drudzy zgodnie twierdzą że kawa była bardzo smaczna, aromatyczna nic tylko celebrować takie chwile.


Podsumowując, bardzo się cieszę że prezenty się spodobały, a kawa tak bardzo smakowała. Wg mnie to bardzo fajny pomysł na prezent, szczególnie dla miłośników kawy. Pod warunkiem że ma się w domu jeszcze młynek. Kawy można zakupić w różnych wariantach smakowych. Serdecznie polecam Wam te kawy, nie tylko na prezent.


Komentarze

  1. Właśnie muszę sobie zrobić kawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piję tylko takie mieszanki 3w1, zwykłej kawy nie jestem w stanie przełknąć ;/

      Usuń
  2. Ja bym zużyła na peeling :D. Kawy nie piję, ale jej zapach uwielbiam. Za to mój ukochany piłby ze smakiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ani ja ani mój mąż kawy nie lubimy. Ale szkoda mi było tej kawy na peeling a tak to się wszyscy ucieszyli :)

      Usuń
  3. Ostatnio ograniczyłam picie kawy, ale taką chętnie bym spróbowała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zaparzeniu aromat tej kawy był cudowny i choć kawy nie lubię to pachniała wręcz przepysznie :)

      Usuń
  4. Kocham kawę w każdej postaci. Jej smak, zapach, ciepło, wygląd... chodź na co dzień wybieram kawę rozpuszczalną, to chętnie napiłabym się takiej arabiki!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpuszczalnej jeszcze mogę się napić, ale takiej parzonej nie lubię, dlatego cieszę się że teściowe i rodzice wypili ją ze smakiem :)

      Usuń
  5. Najlepszy najlepsza kawa tylko na https://cupandyou.pl/. Poznaj czym jest kawa sklep internetowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piliście kawę illy? Jak dla mnie jest to jedna z lepszych kaw, warto spróbować;) Zobaczcie sobie tak sklep https://www.cafesilesia.pl/pol_m_KAWA_WSZYSTKIE-MARKI_KAWA-ILLY-201.html i ich spory wybór kaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. A próbowałaś już kawy ze sklepu https://blueberryroasters.pl/? Mają własną palarnię kaw, więc wydaje mi się, że są warci uwagi. Na pewno Twoje zamówienie będzie składać się z dobrych gatunkowo, świeżych ziaren, a ich cena jest bardzo zachęcająca. Daj znać jak Ci smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawa to jeden z najpopularniejszych napojów na świecie. Od wieków jest częścią naszej kultury i jest jednym z najczęściej spożywanych napojów na świecie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty