Nanshy, gąbka do makijażu

Cześć!
Mój codzienny makijaż wykonuję ok 10-15 minut i zależy mi na ładnym kryciu podkładu. Aby uzyskać taki efekt, do nakładania podkładu używam pędzli. Pędzel zapewnia mi większe krycie i ładny efekt na skórze. Natomiast gąbeczka daje bardziej naturalny efekt, choć niektóre potrafią pić bardzo dużo podkładu. Jak w takim razie wypadła gąbeczka od Nanshy?


Gąbeczka ma dziwny kształt. Przeważnie są to jajka, tutaj natomiast kształt jest inny. Gąbeczka posiada ścięcie na czubku przez co możemy nią nakładać korektor pod oczami.


Niestety gąbka posiada jeden duży minus. Jest tak twarda, że szok. Nawet zwykła gąbeczka z Biedry czy z Aliexpress jest dużo miększa od tej. Nawet namoczenie jej wodą nie pomaga. Co prawda pod wpływem wody, zwiększa ona swoją objętość, ale nadal jest twarda i mam wrazenie jakbym waliła się nią po twarzy a nie nakładała nią  podkład.


Tak samo jak inne gąbki ta też pije dość dużo podkładu. Co do jej czyszczenia to miałam mały problem, bo nie chciała się tak od razu umyć. Przez przypadek wbiłam w nią paznokcie i troszkę się uszkodziła.


Podsumowując, gąbeczka od Nanshy nie spełniła moich oczekiwań. Dziwny kształt nie ułatwiał nakładania podkładu, a wręcz miałam wrażenie że się nią walę po twarzy. Nawet woda nie pomaga, aby była miękka. Nie polecam tej gąbki, zdecydowanie znajdziemy inną i lepszą nawet te z Biedronki.

A Wy mieliście do czynienia z takimi twardymi gąbkami? Bo ja spotkałam się z taką po raz pierwszy. Mam gąbki z Aliexpress oraz taką z biedry i są miękkie. Kusi mnie jeszcze gąbeczka od Hani z Glam Shopu :)


Komentarze

  1. Szkoda, że gąbka nie spełniła Twoich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyyy, nie wiem do czego mogłaby się nadawać ta gąbka 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. JA się zkakochałem w Boho beauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam dużo dobrego o tych gąbkach i na pewno wypróbuję :) Jednak gąbka z Aliexpress okazała się ostatnio hitem. Jest bardzo miękka :)

      Usuń
  4. Nie lubię twardych gąbeczek. Tej nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie lubi :D Nawet gąbka z Aliexpress jest dużo lepsza :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty