Edinos, meble i dodatki do domu

Cześć!!
Bardzo często przeglądam różne strony internetowe z meblami czy dodatkami do domu. W mojej głowie powstają różne wizje aranżacji wnętrz. Na swoim blogu nie poruszam tutaj wystroju wnętrz ani nic z tych rzeczy, jednak przeglądając ostatnio stronę z meblami Edinos, wpadło mi w oczy kilka fajnych mebli, które z chęcią bym u siebie zobaczyła. Firma ta również wsparła nasze spotkanie blogerek w Tarnowie, które było w marcu. Dzięki ich uprzejmości, dostałyśmy mały stolik kawowy na licytację. Zacznę od niego, a potem pokażę Wam jeszcze dwie rzeczy, które bardzo mi się spodobały. 

Zdjęcie produktu Drewniany stolik kawowy Essa - turkusowy.

Turkusowy stolik kawowy, który otrzymałyśmy od firmy na licytację jest mały, bo jego średnica to 40 cm, natomiast wysokość 42 cm. Teraz ten stolik jest  w promocji za 68 zł. Dostępny jest jeszcze w dwóch kolorach: białym oraz różowym. Blat, który kształtem przypomina talerz, ma śliczne zdobienia, a dodatkowo zabezpiecza przedmioty przed zsunięciem się. Stolik wylicytowała Ania a tutaj możecie przeczytać jej  wpis KLIK.
Zdjęcie produktu Biała Ława Livea.


Przeglądając stoliki kawowe w moje oczy rzucił się jeszcze jeden, który bardzo mi się podoba. Jest to biała ława Livea. Bardzo podoba mi się jej kształt, jest taki nieoczywisty. Jej koszt to 138 zł, więc nie jest droga. Ten model jest dostępny aż w 6-ciu kolorach, więc jest w czym wybierać. Myślę, że się na nią skuszę  za jakiś czas. 

Zdjęcie produktu Atrakcyjna sofa Karlo 4Q z szezlongiem - biało-jasnoszara.

Ostatnią rzeczą, która mi się spodobała jest sofa Karlo. Bardzo fajnie prezentowałaby się u mnie w salonie z tym biały stolikiem kawowym. Sofa ta jest dostępna w 5-ciu kolorach. Najbardziej podoba mi się to, że są duże poduszki, więc jest gdzie oprzeć głowę. Nie lubię sof, które mają niskie oparcia. Dodatkowo jest nie za duża i zgrabna. Jej koszt to niecałe 1800 zł. 

Zdjęcie produktu Zestaw mebli do kuchni Ardea - dąb santana + wenge.

Firma Edinos ma w swojej ofercie różne meble, w fajnych cenach. Na niektóre jest dodatkowo promocja. Serdecznie polecam zajrzeć na ich stronę, może akurat coś Wam wpadnie w oko. Ze swojej strony serdecznie dziękuję firmie za wsparcie na spotkaniu blogerek. Dodatkowo mam dla Was rabat, na hasło edinos50 macie 50 zł rabatu na zakupy na ich stronie. Rabat jest ważny dla 20-stu pierwszych osób :)




Komentarze

  1. Taki stolik kawowy prezentuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta biała ława jest fajna :) bardzo praktyczna :) i pozwala uniknąć bałaganu na środku stołu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stolik jest fajny,ale ta kuchnia mi się podoba co ją pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie. Ja także bardzo często poszukuję jakiś inspiracji meblowych w internecie, bo jednak tam można znaleźć dużo takich ciekawych aranżacji. I tak też między innymi na https://www.edinos.pl/ znalazłam piękne i praktyczne meble do pokoju córki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty