Gra w relacje, czyli gra karciana dla par




[Materiał reklamowy]

Już od małego lubiłam różnego rodzaju gry planszowe czy układanie puzzli. Gry karciane zawsze były moimi ulubionymi, tylko problem był taki, że ciężko było znaleźć kogoś kto chciał ze mną w nie grać :D W swojej kolekcji wraz z mężem nie mamy dużo gier planszowych, można je policzyć na palcach jednej ręki. Natomiast nasi znajomi uwielbiają grać w gry planszowe oraz moją sporą ich kolekcję. Czasami urządzamy sobie takie wieczory z planszówkami i testujemy nowe. 


Na spotkaniu blogerek w Bochni, firma gra w relacje podarowała na licytację grę dla par. Udało mi się ją wylicytować i tak oto stałam się jej posiadaczką. W środku mamy karty na których znajduje się 70 pytań, po 10 z następujących kategorii:
* ogólna,
* przeszłość,
* przyszłość, 
* teraźniejszość,
* emocje,
* osobowość, 
* intymność. 



Mamy też karty z zadaniami dla jednej lub dwóch osób. Dodatkowo w środku znajduje się karta ciekawskiego partnera oraz karty zdrowej relacji. 



Dla mnie ta gra okazała się dość trudna. Nie umiem rozmawiać o emocjach i bardzo mnie to krępuje. Pytania na kartach nie są trudne, jednak jeżeli macie problem z wyrażaniem emocji to odpowiedź na niby banalne pytanie wcale nie musi być taka prosta. Na początku ciężko mi było się przełamać, nawet mój mąż stwierdził że pytania również dla niego są trudne. Ale lampka wina na rozluźnienie i jakoś daliśmy radę.



Wg mnie gra jest świetnym motywatorem do zaczęcia szczerej rozmowy. Niby tylko odpowiadamy na pytania, ale jesteśmy w stanie poznać oczekiwania czy uczucia drugiej osoby. Możemy się otworzyć na związek lub partnera, wypowiedzieć swoje najskrytsze marzenia czy pragnienia lub swoje największe lęki. Dzięki temu pomoże nam to lepiej zrozumieć drugą osobę i dowiedzieć się o niej nowych rzeczy. Gra jest idealna dla każdej pary, bez względu czy ich staż związku jest długi czy dopiero są na początku tej przygody. 



Moim zdaniem gra ta jest idealnym prezentem na zbliżające się walentynki. Wystarczy do gry dokupić butelkę wina i można super spędzić wieczór we dwoje. 


Podsumowując gra jest fajna i nie ma limitu czasowego, ale dla osób mających  problemem z wyrażaniem emocji może być na początku trudna. Daje ona możliwość rozpoczęcia szczerej rozmowy i jest świetną odskocznią od codziennej rutyny. Dzięki pytaniom na kartach jesteśmy w stanie poznać pragnienia drugiej osoby. Jest ona świetną pomocą w pielęgnowaniu związku, bo o każdy związek trzeba dbać. Jeżeli gra się Wam spodoba to również można do niej dokupić dodatki. 

Serdecznie dziękuję firmie za wsparcie naszego spotkania.      



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty