Nirejda, biżuteria ręcznie robiona różnymi technikami



[Materiał reklamowy]

Na spotkaniu blogerek w Bochni firma Nirejda podarowała nam swoje ręcznie robione produkty. Wydaje mi się, że każda z nas miała coś innego. Ja otrzymałam dość spory naszyjnik, który wydaje się być bardzo unikatowy. Nie widziałam wcześniej podobnej biżuterii więc tym bardziej byłam zaciekawiona co firma ma jeszcze w swojej ofercie. 

Naszyjnik prezentuje się pięknie. Mamy tutaj wzór drzewa z niebieskim kamieniem. Jest starannie wykonany z regulowanym zapięciem. Nie wiem czy to widać na zdjęciach, ale naszyjnik jest dość duży i od razu zwraca na siebie uwagę. 



Firma ma w swoim asortymencie także kolczyki oraz bransoletki. Możecie również zamówić komplet, czyli naszyjnik oraz kolczyki w jednym wzorze. Jeżeli lubicie biżuterię ręcznie robioną to serdecznie Wam polecam zajrzeć  na Fb lub IG firmy bo tam znajdziecie piękne perełki.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy naszyjnik. Ja również lubię, gdy biżuteria jest wykonana z innych materiałów niż tylko srebro czy złoto. ostatnio spodobała mi sie bardzo biżuteria, w której jest połączenie wełny i kamieni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty