Spotkanie blogerek w Tarnowie - pomoc dla Australii

Cześć!!
Nie wiem jak Wy, ale ja lubię się spotkać przy kawce czy herbatce i pogadać. Szczególnie jeżeli ktoś ma takie same zainteresowania co ty! Mówię tutaj oczywiście o spotkaniu blogerek i to takich, gdzie dodatkowo można pomóc. W piątek 13.03.2020 r. miałam przyjemność znów uczestniczyć w spotkaniu blogerek w Tarnowie. Było to moje już 5 spotkanie, jednak mam sentyment do tych spotkań w Tarnowie, jak i do samego miasta. Czas studiów to był najlepszy czas w moim życiu i z chęcią bym to powtórzyła :D




O godzinie 8:20 wyjechałam z domu na spotkanie. Z racji tego że obecnie mieszkam od Tarnowa jakieś 70 km ( tak mi pokazały mapy google a myślałam że mam ciut dalej :D ) to postanowiłam wyjechać tak żeby mieć jeszcze mały zapas czasu w razie czego. Oczywiście jak to ja, zapomniałam zatankować i dobrze że wyjechałam wcześniej, bo mogłam na spokojnie zatankować i jechać dalej.



O 9:50 byłam na miejscu, gdzie była już Ewelinka, Kasi oraz Ania. Chwilkę po mnie dołączyła do nas Renata wraz z synem Wiktorem. Spotkanie rozpoczęło się w kawiarni Cafe Mama o godzinie 10. Bardzo podobało mi się miejsce naszego spotkania. Przytulna kawiarnia z kącikiem do zabaw, idealna dla rodzin z dziećmi.

autor: evikomentuje


Po małym opóźnieniu dołączyła do nas druga Ania oraz Iwona z dziećmi. Spotkanie postanowiłyśmy rozpocząć od kawy lub herbaty, małego powitania oraz rozmowy. Następnie przeszłyśmy do licytacji produktów, których była maaasa.


Było bardzo dużo fajnych i wartościowych rzeczy, więc licytacje były zacięte. Dzięki temu udało nam się uzbierać świetną kwotę, którą przelałyśmy na portal Wrocławskie Zoo, które wspiera Australię oraz Misie Koala. Taki był cel naszego spotkania - aby pomóc tym biednym zwierzakom. Naszym celem było również pokazanie że blogerki nie tylko się spotykają i gadają o kosmetykach, ale także pomagają. Pamiętajmy że dobro powraca!!!


autor: evikomentuje

Podczas licytacji udało mi się dorwać naprawdę świetne kosmetyki, ale także świece czy paczkę produktów od firmy Roleski. Licytując różne rzeczy pamiętałam również o swoich teściach oraz szwagierce, do których polecą niektóre rzeczy. Także oprócz mnie, moja rodzina też na tym skorzystała.

autor: evikomentuje


Z tego wszystkiego pojechałam bez śniadania i byłam mega głodna. Zamówiłam sobie pierożki ze szpinakiem i serem feta, które były przepyszne. Z tego co widziałam to wszystkie zamówiłyśmy pierożki, z tym że jedne wzięły te co ja a inne dziewczyny ruskie.



Jako pierwsza ze spotkania wyszła Renata wraz z synem, gdyż musiała jeszcze załatwić coś na mieście. Następnie ze spotkania wyszła Iwona wraz z dziećmi, a po niej Ania. A ja razem z drugą Anią, Kasią oraz Ewelinką trochę się zasiedziałyśmy i z kawiarni wyszłyśmy koło 16. Ploteczki, wspólne zdjęcia i trzeba było jeszcze posprzątać po spotkaniu.



To był cudownie spędzony czas w gronie wspaniałych dziewczyn. Nawet nie wiem kiedy tak to wszystko zleciało i trzeba było uciekać do domu. Z tego miejsca chciałabym podziękować wszystkim dziewczynom za super spotkanie i upominki od sponsorów. Bo tutaj każda była organizatorem, każda z dziewczyn załatwiła paczki na licytację. Wg mnie to idealne rozwiązanie, aby każdy się wysilił i coś zorganizował. Dzięki temu wiem ile czasu oraz nerwów musi poświęcić organizator aby zdobyć paczki na licytację. Mimo wszystko największe podziękowanie należy się Ewelince,naszej głównej organizatorce. To ona załatwiła najwięcej paczek i rozwaliła system. Podziwiam Cię, bo wiem ile czasu i wysiłku w to włożyłaś :*

autor: evikomentuje


Serdecznie zapraszam do reszty dziewczyn:

Ewelinka  http://evikomentuje.blogspot.com/

Kasia https://www.instagram.com/stanczyk_kasia/?hl=pl

Ania http://testujemymarki.blogspot.com/

Renata https://oczamirenaty.blogspot.com/

Iwona http://kobietastylowa.pl/

Ania http://www.mamacukiereczki.pl/



W następnym wpisie wrzucę Wam już pierwszą recenzję a potem pokażę Wam co ze sobą przywiozłam. Oczywiście recenzje będą przeplatane z innymi rzeczami niż tylko te ze spotkania, bo przez to co się teraz dzieje mam mnóstwo zaległości i postów do opublikowania a energii brak. Nie wiem dlaczego ale przez to przymusowe siedzenie w domu nic mi się nie chce i mam ostatnio jakiś spadek energii. Trzymajcie się zdrowo i uważajcie na siebie!! A firmy bardzo proszę o wyrozumiałość, bo nie da się wszystkiego na raz przetestować i to w miesiąc.

P.S. Część zdjęć jest autorstwa Ewelinki, bo ja oczywiście robiłam fotki raczej na IG, co z resztą widać :D



Komentarze

  1. Moja Kochana ! Kocham ! Dziękuje Za wpis .Mi tak internet muli że większość rzeczy robię na telefonie ...A na telefonie ciężko ogarnąć wszystko ;-( Eh.Dziękuje Kochana że byłaś ! Kocham ! :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wyobrażam sobie pisania postów na telefonie, chyba bym się wściekła, a większość rzeczy też staram się robić przez tel :D A internet ostatnio to masakra...To ja dziękuję że mogłam się z Wami znów spotkać :**

      Usuń
  2. Takie spotkania są wielce inspirujące. Super event.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie jest się poznać i spotkać z osobami na żywo niż tylko pisanie przez internet :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty