Zapach ciszy, krem w płynie - przywrotnik

Cześć!
Nie wiem jak Wy, ale ja nie miałam pojęcia że istnieją kremy do twarzy w płynie. Na początku myślałam że jest to serum, gdyż krem posiada pipetkę. Lubię tradycyjne kremy do twarzy, szczególnie te, które posiadają pompkę. W dzisiejszym poście opowiem Wam kilka słów o kremie do twarzy w płynie od Zapach Ciszy.



Jest to krem dwufazowy, który łączy w sobie zalety preparatów silnie nawilżających i pielęgnacji olejami. Zawarte w nim Hydrolaty RÓŻANY i MALINOWY intensywnie nawilżają przesuszoną skórę, dostarczając jej witamin i minerałów.Natomiast Olej MAKADAMA wykazuje właściwości natłuszczające, zmiękczające, wygładzające, nawilżające i odżywcze. Poprawia także elastyczność skóry. Zawarty w tym oleju kwas palmitooleinowy występujący również w ludzkiej skórze, chroni ją w podobny sposób do wytwarzanego przez nią sebum.Oliwny Macerat z PRZYWROTNIKA POSPOLITEGO i SKRZYPU POLNEGO dostarcza skórze Krzem, Witaminę C, Flawonoidy i wiele innych substancji aktywnych.Olej ze SŁODKICH MIGDAŁÓW ma silne działanie przeciwstarzeniowe i przeciwzmarszczkowe, opóźnia proces starzenia się skóry, odzyskuje ona utracony blask, świeżość i zdrowy wygląd.


skład

Jak można zauważyć krem znajduje się w ciemnej buteleczce z pipetką o pojemności 30 ml. Jest dwufazowy, przez co jego konsystencja przypomina mi wodę. Ma żółty kolor, a jego zapach przypomina cytrynowe tabletki na gardło. Poniżej znajdziecie jego skład.




Ingredients (INCI): Rosa Damascena Flower Water, Rubus Idaeus Fruit Water, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Sweet Almond Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Herba Alchemillae, Herba Equiseti, Tocopheryl Acetate, Verbena Triphylla Oil, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.


blog

Co do samego działania to jestem zaskoczona jak fajnie się sprawdza jako baza pod makijaż. Dzięki temu, że krem ma rzadką konsystencję, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Podkład bardzo ładnie wygląda na twarzy. Nic się nie ciastkuje czy roluje. Dodatkowo wystarczy dosłownie 4 krople, aby twarzy była nawilżona. Przez to, krem jest wydajny. 



opinia

Podsumowując, krem okazał się całkiem fajną bazą pod makijaż. Fajnie nawilża skórę, przez to że w swoim składzie posiada dużo olejków. Nie jest on mega tłusty, szybko się wchłania, a podkład na nim wygląda ładnie. Dodatkowo ma ładny, cytrusowy zapach. Serdecznie polecam, bo warto wypróbować. 

A wy używałyście tego kremu? Ciekawi mnie jeszcze wersja z kasztanowcem. Koniecznie dajcie znać jaki krem na dzień polecacie. Chętnie wypróbuję czegoś nowego.



Komentarze

  1. Dobrze, że nie jest taki tłusty, gdyż takowych nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że nadaje się do porannej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem w płynie? Nie słyszałam wcześniej o czymś takim, brzmi ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę krem w płynie, ciekawa jestem jak działał by u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty