Montibello, odżywka do włosów farbowanych

Cześć!!!
Odżywka do włosów to kosmetyk niezbędny w mojej pielęgnacji, tak samo jak szampon. Na spotkaniu blogerek w Tarnowie firma Fryzart podarowała każdej z nas odżywkę do włosów Montibello. Niestety moje włosy są naturalnego koloru, nie farbowane.  Na początku miała ją używać moja teściowa ale postanowiłam wypróbować sama tą  odżywkę.  Ciekawi jak się spisała?



Zacznijmy od opakowania, gdyż ono czasami potrafi mnie zniechęcić do używania produktu. Tutaj odżywkę mamy w miękkiej tubce o pojemności 150 ml. Zamykanie typu "klik", które uważam za najwygodniejsze pod prysznicem. Bardzo podoba mi się szata graficzna odżywki. Minimalistyczna, a zarazem elegancka przez co ładnie się prezentuje na półce pod prysznicem. 


Montibello, odżywka do włosów farbowanych

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Alcohol Denat., Benzyl Salicylate, BHT, Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Cetrimonium Chloride, Cetyl Palmitate, Citronellol, Cocamidopropyl Betaine, Cocotrimonium Methosulfate, Dimethicone, Dipropylene Glycol, Disodium EDTA, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, DMDM Hydantoin, Glyceryl Caprylate, Hexyl Cinnamal, Hydroxypropyl Guar, Iodopropynyl Butylcarbamate, Isopropyl Alcohol, Limonene, Linalool, Olea Europaea Fruit Extract, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Parfum, Phenoxyethanol, Phenylpropanol, Polyglyceryl-3 Caprate, Polyquaternium-22, Polyquaternium-37, Polyquaternium-55, Polyquaternium-68, Polysilicone-19, PPG-1 Trideceth-6, PPG-15 Stearyl Ether, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Propylene Glycol, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Silicone Quaternium-22, Sodium Benzoate.

Montibello, odżywka do włosów farbowanych

Odżywka ma biały kolor, a jej konsystencja jest w sam raz. Nie jest zbyt gęsta czy rzadka. Dodatkowo ma genialny zapach. Nie mam pojęcia czym to pachnie, ale jest to typowy zapach produktów fryzjerskich w salonach. No dla mnie coś niesamowitego. Możemy się poczuć jakbyśmy wyszły prosto od fryzjera. Najlepsze jest to że ten zapach pozostaje na włosach przez jakiś czas. 

Montibello, odżywka do włosów farbowanych

Co do działania to odżywka bardzo dobrze radzi sobie z poplątanymi włosami. Już podczas aplikacji delikatnie ułatwia rozczesywanie pod prysznicem. Dodatkowo włosy po niej są miękkie, lśniące i wygładzone. Co do ochrony koloru to tutaj się nie wypowiem. Jedyne co zauważyłam to to, że włosy bardzo ładnie błyszczą w słońcu i wyglądają na zdrowe. Co do jej wydajności to myślę że jak na 150 ml spokojnie wystarczy mi na 3- 4 tygodnie używania przy moich mega długich włosach. Wystarczy niewielka ilość aby nałożyć na dłoń i wsmarować w włosy. 

Montibello, odżywka do włosów farbowanych

Podsumowując, odżywka bardzo dobrze się spisuje. Ułatwia rozczesywanie, ma genialny zapach. Włosy po niej wyglądają jakbyśmy właśnie wyszły od fryzjera. Dodatkowo ten przepiękny zapach utrzymuje się przez jakiś czas na włosach. Jedyny minus jaki tutaj widzę to jej cena. Odżywka kosztuje 47,90 zł. Jak dla  mnie jest to duży koszt, szczególnie że odżywki jest mniej niż w standardowym opakowaniu a ja mam mega długie włosy, więc odżywki idą u mnie jak woda.  Ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić na odrobinę luksusu. 


fryzart.pl

Od firmy otrzymałam także dwie próbki, w których były szampon i odżywka. Odżywkę dałam szwagierce na wypróbowanie, natomiast szampon wypróbowałam ja. Niby mała próbka a zaciekawił mnie, gdyż włosy po nim fajnie wyglądały a co najważniejsze nie plątał ich. No i ten genialny zapach. 

Ciekawa jestem czy ktoś z Was używał jakiegoś kosmetyku do włosów dla profesjonalistów? Mam tutaj na myśli szampony i odżywki specjalnie polecane dla fryzjerów. Z chęcią bym coś jeszcze przetestowała. A firmie dziękuję za możliwość przetestowania kosmetyku.

Komentarze

  1. Nie miałam okazji poznać. Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie polecam, bo odżywka jest genialna :)

      Usuń
  2. Dobrze, że działa na poplątane włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie włosy wyglądają po niej bardzo ładnie :)

      Usuń
  3. Nie znam tej marki ale chętnie bym spróbowała tej maski po Twojej recenzji :) ja stosowałam kiedyś maseczki fryzjerskie i fajnie sie spisywały ale niestety nie pamietam jakiej to były dokładnie firmy bo to dość dawno było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie mam wrażenie że produkty fryzjerskie mają lepsze działanie niż te zwykłe drogeryjne :) Ale w drogerii też można znaleźć perełki.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja też wcześniej nie miałam pojęcia o tej marce :)

      Usuń
  5. Nie znam marki, ale lubię takie produkty do włosów, szczególnie jeśli ułatwiają rozczesywanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię takie produkty, szczególnie że mam mega długie włosy :)

      Usuń
  6. Marka obiła mi się już o uszy, ale nie miałam żadnego produktu. Dobrze, że jesteś zadowolona z działania tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie była to nowość :) muszę przyznać że jedna z lepszych odżywek jakich używałam i ten zapach <3

      Usuń
  7. Może i bym potrzebowała odżywki? :) pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie wyobrażam sobie pielęgnacji włosów bez odżywki lub maski :D

      Usuń
  8. Na szczęście nie potrzebuję takiej odżywki ponieważ nie farbuję włosów, ale musiałabym pokazać ją mojej mamie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie farbuję włosów, a okazała się świetna :)

      Usuń
  9. Miałam kiedyś z Montibello serum na końcówki i pamiętam, że było bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to muszę poszukać więcej produktów z tej firmy :)

      Usuń
  10. W mojej ocenie warto sprawdzić https://follynail.com/ – mają najlepsze lakiery hybrydowe do paznokci. Przynajmniej tak mówi moja dziewczyna, która prowadzi swój własny salon.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty