Pyszne i zdrowe batoniki od Zmiany, Zmiany

Cześć!!
Od pewnego czasu staram się nie jeść dużo słodyczy. Raz mi to wychodzi lepiej a raz gorzej. Kiedy mam kryzys wolę sięgnąć po zdrowe czy też proteinowe batony. Na spotkaniu blogerek w Tarnowie  otrzymałam zdrowe batoniki od firmy Zmiany, zmiany.



W paczce były 3 batoniki. Oczywiście wszystkie zjadł mój mąż bo nie mógł wytrzymać, ale mi też udało się spróbować każdego.

zdrowa przekąska


KOSMOS - czekoladowy batonik, który skutecznie udowadnia, że bogactwo smaków natury jest nie do przebicia. Batonik ma fajny smak, czuć kakao oraz suszone owoce. Jest zbity ale nie jest zbyt twardy. Kto jadł takie batoniki to wie o czym mówię.

Składniki: daktyle, figi, orzechy nerkowca*, migdały, słonecznik, kakao.


opinia


KOMPAS -batonik orzechowy. Podobnie jak poprzedni jest dobrze zbity ale nie zbyt twardy. Bardzo fajnie czuć orzechy. Batonik nie jest zbyt słodki ale fajnie, orzechowo pachnie. 

Składniki: daktyle, orzechy ziemne, orzechy laskowe.  


recenzja


DALEKO JESZCZE? - delikatny batonik kakaowy z nutą kokosa. Mąż mówi że pachnie i smakuje jak Bounty. Ten chyba najmniej mi smakował, bo średnio lubię kokos w takich batonikach.  Ma fajny zapach i  jest delikatnie zbity. 

Składniki: daktyleorzechy ziemnekokos*, kakaoorzechy laskowe.


blog


Podsumowując, wszystkie batoniki były smaczne i bardzo szybko zniknęły. Z chęcią wypróbowałabym jeszcze inne, które firma ma w swoim asortymencie. Batoniki te są idealne jako przekąska lub śniadanie. 

A Wy mieliście okazję próbować takich batoników? Ja obecnie lubię te batoniki Protein, które są praktycznie wszędzie dostępne, ale ciekawią mnie batoniki od Ewy Chodakowskiej.


Komentarze

  1. Pojadłabym sobie takie batoniki, oj pojadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na śniadanie mówisz, to poproszę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA bym bardziej poszedł w stronę przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam orzechy, może na kompas by się zgodziła ale wolę czekoladę nussbeiser z orzechami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu miałam batony tej marki. Pyszne są :) Na śniadanie bym ich jednak nie jadła, nie nasyciłyby mnie na długo. Ale na przekąskę są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają smakowicie chętnie spróbuje :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty