Ferity Path, naturalne oraz wegańskie perfumy


[Materiał reklamowy]

Ferity to perfumy stworzone w 100% ze składników roślinnych pochodzenia naturalnego i są odpowiednie dla vegan. Ich skład jest krótki i bardzo prosty. Firma ma w swojej ofercie cztery wody perfumowane: Path, Coast, Boho oraz Idyll. 

Na spotkaniu blogerek w Bochni, każda z nas otrzymała jeden flakon perfum. Warianty zapachowe były do wyboru. Ja akurat wybrałam sobie wariant Path, bo przekonała mnie w składzie brzoskwinia. 


Path to zapach wschodzącego dnia, który przywodzi na myśl bosy spacer o poranku. Jest to zapach chłodny, rześki, z miętową nutą. Świeżo zerwana trawa fajnie balansuje z brzoskwiniowymi nutami. Zapach określiłabym jako świeży i lekki, czyli idealny zapach dla mnie, bo uwielbiam takie nuty. Niestety ale pomimo rześkiej i świeżej nuty, zapach nie utrzymuje się na skórze zbyt długo, szczególnie że jest to woda perfumowana. Nie ukrywam że jestem trochę rozczarowana, szczególnie że te perfumy kosztują 160 zł. Możecie je kupić np. w drogerii Douglas. 

Główne nuty: davana, bukko drzewne, brzoskwinia, trawa. 

https://sklepik.viva.org.pl/kosmetyki-weganskie-/1171-perfumy-weganskie-ferity-path-.html

Podsumowując, zapach jest lekki i świeży ale nie utrzymuje się długo na skórze. Na ubraniach potrafi wytrzymać maksymalnie jeden dzień. W ciągu dnia jest potrzebna ponowna aplikacja bo bardzo szybko się ulatnia. Jak za taką cenę to oczekiwałam lepszej trwałości. Dla jednych będzie to plus, dla mnie niestety jest to minus, bo nie mam w zwyczaju reaplikować perfum w ciągu dnia. Bardzo możliwe że krótko się utrzymują ze względu na naturalny skład. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty