Denko październik

Hej ;)
Oj dawno mnie tutaj nie było, ale obiecuję że postaram się nadrobić zaległości :D Dziś przychodzę do was z kolejnym projektem denko. Nawet nie wiem kiedy minął październik i jak zajrzałam do mojej torby to się okazało że mam trochę tych produktów. Tak więc zapraszam ;)


1. Luksja Cherry tart płyn do kąpieli - bardzo fajny płyn, dobrze się pienił, miał cudowny zapach i był wydajny.
2. Gillette Satin Care żel do golenia- wydajny żel, dobrze się pienił, gdyż wystarczyła mała ilość aby pokryć całą nogę. Zdecydowanie moje ulubione żele do golenia.
3. Fa Pink Pasion żel pod prysznic- żel jak żel, mył, dobrze się pienił, był w miarę wydajny, nie wysuszał i miał ładny zapach.
4. Masło do twarzy i ciała Cztery Pory Roku- moje ulubione masło w ostatnim czasie. Miało lekką konsystencję, dobrze się rozsmarowywało na ciele i miało piękny zapach. Szybko się wchłaniało i świetnie nawilżało. Ja miałam o zapachu mango & masło awokado. Jedyny minus to jego pojemność- 150 ml ,szybko się skończyło. Mam jeszcze jedno o innym zapachu ale czeka na swoją kolej.

 5. Chusteczki Babydream- służyły mi do wycierania rąk podczas makijażu. Niestety szybko wysychały i  nie wrócę do nich. Teraz używam chusteczek z Biedry i są lepsze.
6. Barwa Ziołowa szampon brzozowy- no cóż szampon sam w sobie był ok, ale moje włosy były po nim strasznie tępe i poplątane. Bez odżywki się nie obeszło. Odświeżał włosy, ale największy jego minus to fakt że miał strasznie dużą dziurkę, przez co dużo szamponu mi się wylewało i bardzo szybko się skończył.
7. Colgate Max White One- moja ulubiona pasta do zębów. Miałam wersję Luminous ale lubię je zmieniać. Obecnie mam Active.
8. Smile płyn do płukania jamy ustnej- mój ulubiony, fajnie odświeża oddech, nie jest za mocny. Można go kupić w Biedronce za ok 6 zł.

9. Nivea Tonik łagodzący- świetny tonik, nie wysuszał mojej skóry, wręcz ją nawilżał. Był wydajny, miał ładny zapach i na pewno do niego powrócę.
10. Bebeauty płyn micelarny- mój ulubieniec. Nie podrażniał, świetnie zmywał makijaż i na dodatek jest bardzo tani. Zdecydowanie będę do niego powracać. Teraz używam tego samego tylko że z różową naklejką i muszę stwierdzić że jest gorszy, gdyż strasznie mnie szczypie w oczy a nie mam wrażliwych.
11. Ziaja maska kojąca z glinką różową - moje ulubione maseczki do twarzy z Ziaji. Skóra po nich jest miękka i nawilżona.
12. Avon scrub do twarzy o zapachu granatu- peeling ok, dobrze usuwał martwy naskórek, był nawet wydajny ale tak średnio mi się spodobał.
13. Płatki Carea- moje ulubione, są w każdym denku.

14. Odżywka do paznokci Eveline 8 w 1- moja ulubiona odżywka, służy mi jako baza pod lakier.
15. Vipera nr 803- fajny lakier, miał ładny kolor i na moich paznokciach utrzymywał się ok 3-4 dni.
16. Eveline mini max nr 810- uwielbiam te lakiery, gdyż szybko wysychają. Utrzymywał się ok 3-4 dni.
17. Essence color and go nr 103 space queen- służył mi jako lakier wykończeniowy, bardzo często w połączeniu z lakierem Eveline mini max. Utrzymywał się 3 dni, po czy zaczynał tak dziwnie pękać na paznokciach. Ale ogólnie lubiłam go.
18. Miss Sporty Crak me up- fajny lakier pękający. Więcej info tutaj.
19. Oriflame woda toaletowa Fire- mój ukochany zapach.Nie umiem opisywać zapachów, ale ten był świetny na jesienne i zimowe dni.Cięższy, kobiecy zapach, jak pisze producent jest on z kategorii zapachów orientalnych..  Nie utrzymywał  się jakoś długo, ale kocham ten zapach.
20. Eyeliner Lovely brązowy- matowy eyeliner, który utrzymywał się na moich powiekach cały dzień. Był wydajny, miał cienki pędzelek, dzięki czemu łatwo można było narysować cienką i precyzyjną kreskę.
21. Essence korektor nr 04 Soft honey- mój ulubiony korektor na lato. Ma lekką konsystencję i jest w pędzelku no i oczywiście jest tani.

To już wszystkie zdenkowane produkty. A jak Wasze zużycia?

Buziaki Ewela :*

Komentarze

  1. Ojj wiele z tych rzeczy też używałam. Chociażby szampon Barwa, piekny zapach, bardzo delikatny ale moje włosy go nie polubiły, przesuszał je i plątał. Masło do twarzy i ciała z Cztery Pory Roku - przypomniałaś mi tym posem, że też je mam, tylko gdzieś zakopane w szafce ; ) Używałam go jakiś czas i myślałam, ze nie sprawdzi się, zwłaszcza do twarzy ale pozytywnie mnie zaskoczył : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą pastę Colgate Max White One, płatki również są moimi ulubionymi, Fa u mnie się sprawdza przeważnie każdy produkt :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty