Lakier Golden Rose Jolly Jewels

hej ;)
Ostatnio przeglądając  moje lakiery do paznokci  pomyślałam że napiszę Wam posta na ten temat pewnego lakieru który budzi u mnie sprzeczne uczucia :D
A mianowicie mowa tutaj o lakierze  Golden Rose z serii Jolly Jewels. Bardzo mi się podoba i jednocześnie mnie denerwuje :D  Jeżeli jesteście ciekawi dlaczego to zapraszam dalej.


Dostępnych jest chyba aż 17 odcieni.  Ja mam w numerku 109. Jak widać na zdjęciu jest to różowy lakier z różnymi drobinkami. Buteleczka jest prostokątna i bardzo mi się podoba, pojemność to 10 ml. Struktura jaka jest na paznokciu po nałożeniu tego lakieru przypomina trochę efekt pomiędzy lakierem z brokatem, a piaskowym. Standardowo potrzeba 2 warstwy na pełne pokrycie paznokci. Pędzelek jest dość wąski, ale wygodny.


PLUSY:
* szybko wysycha na paznokciach
* ma ładną buteleczkę
* podoba mi się jego struktura i kolor
* mieni się bardzo ładnie i daje świetny efekt na paznokciach
* dostępność
* jest wydajny
* pomimo drobinek lakier dobrze się nakłada
* ma wygodny pędzelek, jednak dość wąski

MINUSY:
* jego zmywanie to istny koszmar, trzeba się wysilić i poświęcić trochę czasu
* niestety nie utrzymuje się zbyt długo, u mnie wytrzymał max 2 dni i zaczął odpryskiwać
* cena - ok .12,90 za taką jakość powinien być tańszy

Jedna warstwa
Dwie warstwy


Po mimo jego minusów bardzo mi się podoba efekt jaki daje na paznokciach i gdyby nie  trudność jego zmycia to zapewne wybaczyłabym mu nawet jego krótką trwałość i byłby jednym z moich ulubionych lakierów. Niestety nie cierpię jak lakier trudno się zmywa i raczej będzie okazjonalnie gościł na moich paznokciach.

A Wy miałyście do czynienia z tą serią lakierów? Jeśli tak to napiszcie co o nich sądzicie. Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii. A więc do następnego ;)

Buziaki Ewela ;*

Komentarze

  1. Mam lakier z tej serii z kolorowymi drobinkami :-) lubię go ale zmywanie też doprowadza mnie do szału.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty