Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Eveline cosmetic, mini max lakiery do paznokci

Witajcie :)
Co u Was? U mnie czas leci bardzo szybko, a tygodnie mijają nie wiadomo kiedy. Ciągle praca, dom i szczerze mówiąc to trochę zaniedbałam bloga (znów). Ciężko mi tutaj być regularnie  ale bardzo się staram. Na spotkaniu blogerek otrzymałam lakiery o paznokci od Eveline. Już nie jednokrotnie miałam z nimi do czynienia i przyznaję że są to jedne z moich ulubionych lakierów. Więc jak było w przypadku tych, poszczególnych kolorów? Czy sprawdziły się tak samo dobrze jak inne odcienie, które mam?


Na początek kilka podstawowych informacji. Każdy lakier ma 5 ml pojemności. To co najbardziej mi się w tych lakierach podoba, to pędzelek. Jest szeroki, dzięki czemu aplikacja jest ułatwiona i szybko się nim maluje paznokcie. Konsystencja jest dość rzadka, ale odpowiednia i wygodna przy malowaniu paznokci.



Kolor 056 to odcień pomarańczu. Niestety on jako jeden z całej trójki wypadł najsłabiej. Tworzył smugi na paznokciach  i bardzo krótko się trzymał. Jeżeli chodzi o ten odcień to nie po…

Zakupy- ostatnie w tym roku ;)

Siemanko ;)
Mam nadzieję że święta spędziliście w zdrowiu, miłym  i rodzinnym gronie. Przed świętami mój czas był baardzo ograniczony, dlatego  nie było mnie tutaj dość długo ale postaram się to nadrobić ;) Matko jak ten czas szybko leci, już będziemy mieli 2015 rok, a pamiętam jak szykowałam się na sylwestra rok temu :D Mam nadzieję że przyszły rok będzie dużo lepszy, gdyż w tym roku dużo się działo przykrych dla mnie rzeczy . Śmierć bliskiej osoby spowodowała że bardzo zapragnęłam aby ten rok jak najszybciej dobiegł końca. Ale dość już tych smutnych rzeczy, przejdźmy do dzisiejszego posta. 
Dziś  pokaże Wam  ostatnie zakupy  jakie miały miejsce w 2014 r.  Jeżeli jesteście ciekawe co takiego nowego zakupiłam to zapraszam dalej ;)


Na początek zacznijmy od zakupów które poczyniłam w listopadzie, gdyż są to tylko 2 lakiery do paznokci. Korzystając z promocji w Rossmanie 1+1 zakupiłam sobie dwa marki Wibo. Oczywiście gdyby nie moja koleżanka ze studiów Magda, to pewnie tych lakierów by u mnie nie było. Tak więc to wszystko jej wina :D A tak poważnie to na ich zakup skusiłam się jak zobaczyłam jakie fajne odcienie ma na paznokciach.
 Pierwszy z nich to lakier piaskowy w nr 4, a drugi o przepięknym kobaltowym kolorze (mój aparat niestety nie uchwycił jego rzeczywistego koloru) w nr 482. Myślę że tym lakierom poświęcę osobny posta niedługo ;)  W grudniu zakupiłam  żel do mycia twarzy z Avon- skusiła mnie jego cena, konsystencję ma kremową więc zobaczymy jak się spisze. Następnie Garnier płyn dwufazowy-  mój totalny ulubieniec jak i również  Isana zmywacz do paznokci (kolejna perełka ;*) oraz gąbki do makijażu.


Musiałam uzupełnić braki wiec zakupiłam pastę do zębów Colgate Whitening aczkolwiek moją ulubioną jest Max White One ale postanowiłam  zrobić sobie od niej przerwe. Następnie zakupiłam żel do golenia z Gilette jak i również maszynki. Nie mogło się obejść bez mojej ulubionej soli do kąpieli z Biedry. Tym razem skusiłam się na lawendę. Z ciekawości zakupiłam szampon z Balea i jestem ciekawa jak się u mnie spisze. W aptece dorwałam saszetkę z maską Biovax'u.


No i oczywiście nie mogło zabraknąć moich ulubionych płatków i patyczków  z Biedry jak i owalnych płatków z Rossmana. 

No i to tyle moich kosmetycznych zaleństw w tym roku.  Większość produktów  zakupiłam na promocji i były one uzupełnieniem  braków. Na razie niczego nie potrzebuję i chciałabym sobie zrobić odwyk od kupowania kosmetyków. Miałam takie plany na listopad ale niestety nie udało sie :D Mam nadzieje że tym razem wytrzymam :D A Wy zakupiłyście coś godnego uwagii?

Buziaki Ewela ;*



Komentarze

  1. żel do mycia twarzy z Avon używam i jestem zadowolona :)
    świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty