Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Majowe zachcianki

Witajcie :)
Nie pamiętam ile razy już obiecywałam sobie, że nie będę kupować zbędnych kosmetyków. Zawsze coś wpadnie mi do koszyka poza listą. Nie wiem, wy też tak macie? Na szczęście w tym miesiącu nie szalałam i na razie nie zamierzam, bo chcę się trzymać mojego postanowienia w ograniczeniu kosmetycznym. Ciekawi co takiego wpadło w moje ręce?



Ostatnio skończył mi się płyn do płukania jamy ustnej z Kauflandu i postanowiłam kupić ten z biedronki. Niestety nie wzięłam tego niebieskiego tylko ten różowy. I to był błąd bo ma okropny, ziołowy smak. Będąc w drogerii Wispol skusiłam się na nowy szampon od Pantene. Na razie spisuje się bardzo fajnie i ma genialny zapach. Możliwe ze będzie nowym ulubieńcem. Do koszyka dodatkowo wpadł lakier do paznokci od Golden Rose w fioletowym odcieniu. Ostatnio mam bzika na punkcie takich odcieni.


Będąc przypadkiem w Rossmanie, zauważyłam że Lovley wypuściło czekoladki do konturowania twarzy. I takim oto sposobem skusiłam się na bronzer w odcieniu medium…

Zakupy- ostatnie w tym roku ;)

Siemanko ;)
Mam nadzieję że święta spędziliście w zdrowiu, miłym  i rodzinnym gronie. Przed świętami mój czas był baardzo ograniczony, dlatego  nie było mnie tutaj dość długo ale postaram się to nadrobić ;) Matko jak ten czas szybko leci, już będziemy mieli 2015 rok, a pamiętam jak szykowałam się na sylwestra rok temu :D Mam nadzieję że przyszły rok będzie dużo lepszy, gdyż w tym roku dużo się działo przykrych dla mnie rzeczy . Śmierć bliskiej osoby spowodowała że bardzo zapragnęłam aby ten rok jak najszybciej dobiegł końca. Ale dość już tych smutnych rzeczy, przejdźmy do dzisiejszego posta. 
Dziś  pokaże Wam  ostatnie zakupy  jakie miały miejsce w 2014 r.  Jeżeli jesteście ciekawe co takiego nowego zakupiłam to zapraszam dalej ;)


Na początek zacznijmy od zakupów które poczyniłam w listopadzie, gdyż są to tylko 2 lakiery do paznokci. Korzystając z promocji w Rossmanie 1+1 zakupiłam sobie dwa marki Wibo. Oczywiście gdyby nie moja koleżanka ze studiów Magda, to pewnie tych lakierów by u mnie nie było. Tak więc to wszystko jej wina :D A tak poważnie to na ich zakup skusiłam się jak zobaczyłam jakie fajne odcienie ma na paznokciach.
 Pierwszy z nich to lakier piaskowy w nr 4, a drugi o przepięknym kobaltowym kolorze (mój aparat niestety nie uchwycił jego rzeczywistego koloru) w nr 482. Myślę że tym lakierom poświęcę osobny posta niedługo ;)  W grudniu zakupiłam  żel do mycia twarzy z Avon- skusiła mnie jego cena, konsystencję ma kremową więc zobaczymy jak się spisze. Następnie Garnier płyn dwufazowy-  mój totalny ulubieniec jak i również  Isana zmywacz do paznokci (kolejna perełka ;*) oraz gąbki do makijażu.


Musiałam uzupełnić braki wiec zakupiłam pastę do zębów Colgate Whitening aczkolwiek moją ulubioną jest Max White One ale postanowiłam  zrobić sobie od niej przerwe. Następnie zakupiłam żel do golenia z Gilette jak i również maszynki. Nie mogło się obejść bez mojej ulubionej soli do kąpieli z Biedry. Tym razem skusiłam się na lawendę. Z ciekawości zakupiłam szampon z Balea i jestem ciekawa jak się u mnie spisze. W aptece dorwałam saszetkę z maską Biovax'u.


No i oczywiście nie mogło zabraknąć moich ulubionych płatków i patyczków  z Biedry jak i owalnych płatków z Rossmana. 

No i to tyle moich kosmetycznych zaleństw w tym roku.  Większość produktów  zakupiłam na promocji i były one uzupełnieniem  braków. Na razie niczego nie potrzebuję i chciałabym sobie zrobić odwyk od kupowania kosmetyków. Miałam takie plany na listopad ale niestety nie udało sie :D Mam nadzieje że tym razem wytrzymam :D A Wy zakupiłyście coś godnego uwagii?

Buziaki Ewela ;*



Komentarze

  1. żel do mycia twarzy z Avon używam i jestem zadowolona :)
    świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty