Green Pharmacy, płyn micelarny 3 w 1 - owies

Witajcie :)
Jakoś ostatnio trudno mi się zabrać za pisanie postów. Ogólnie czasu mało, a obowiązków dużo. Do tego jeszcze pisanie pracy licencjackiej i nagle doba jest za krótka. Zmęczenie bierze górę i nie mam siły na nic. Ale dość tego narzekania. Dziś chciałabym Wam napisać kilka słów o micelku, którego ostatnio używam. Czy pobije mój ulubiony Garnier?



Informacje od producenta:
Bezzapachowy. Działa potrójnie: oczyszcza, tonizuje i nawilża. Do codziennej pielęgnacji. Nie wymaga spłukiwania. Forma miceli daje wysoką jakość oczyszczania, zapewnia łagodny demakijaż. Dzięki neutralnemu pH zachowuje równowagę fizjologiczną skóry, nie narusza jej bariery ochronnej. Łagodnie i skutecznie usuwa zanieczyszczenia z twarzy, szyi i dekoltu, zmywa makijaż oczu i ust. Jest wzbogacony łagodzącym i regenerującym ekstraktem z owsa oraz nawilżającym pantenolem. Specjalny, wielozadaniowy składnik ochronny, uspokaja podrażnienia, daje elastyczność, sprężystość i gładkość skóry, chroni przed utratą wilgoci i pozostawia uczucie komfortu. 

Skład: Aqua, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Polysorbate-20, Maltooligosyl, Glucoside/Hydrogenated Starch Hydrolysate, Propylene Glycol, Avena Sativa Kernel Extract, Panthenol, Citric Acid, Tetrasodium Edta, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate (15.04.2014.)

Opakowanie: Micel znajduje się w buteleczce  o pojemności 500 ml. Zamykanie ma na klik, a dziurka jest mała, przez co nie wylewa się za dużo produktu. Płyn wygląda jak woda, czyli standardowo jak dla tego typu kosmetyków. Nie posiada zapachu. 


Działanie: Micel bardzo dobrze zmywa makijaż, zarówno oczu jak i twarzy. Nie rozmazuje i nie tworzy efektu pandy. Duży plus za to że nie podrażnia i nie szczypie w oczy. Jest delikatny i wg mnie nadaje się do wrażliwych oczu. Dzięki temu micelowi dość szybko możemy zrobić demakijaż. Duża butla starczy na długo, ja go już używam od ok. 2 miesięcy i jestem dopiero w połowie buteleczki.  Cena również jest na plus, ja go zakupiłam w drogerii Wispol za 9,90 zł. Jest również dostępna wersja 250 ml i inny wariant (ja mam owies ale jest chyba jeszcze rumianek, chociaż nie wiem czy się czymś różnią) . 

Podsumowując, jest to dobry i tani płyn micelarny. Dla mnie jest to zamiennik Garniera, ale do tego różowego będę wracała na przemiennie z tym. Zaskoczyło mnie że ten micel jest tani w porównaniu do Garniera. Jeżeli jeszcze nie mieliście z nim do czynienia to polecam wypróbować bo jest fajny. 

A Wy jakiego produktu używacie do demakijażu? 



Komentarze

  1. Ostatnio bardzo przekonałam się do micela z Biedronki. Jednak mój hit to Bioderma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi zachęcająco, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zbytnio produktów tej firmy, ale puki co spotykam się z samymi pozytywnymi recenzjami produktów Green Pharmacy, więc czas to zmienić i skusić się na jakiś kosmetyk tej firmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie niestety bardzo podrażniał ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej się nie skuszę, dla mnie biedronkowy wygrywa pod każdym kątem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie mam wodę z LeMaadr i jestem z niej bardzo zadowolona. Na ten z GP chętnie też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja aktualnie używam micela z Avonu i na razie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. MAm z Dr Irena Eris i jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię tą firmę ;) cenie ją za dobroć i za tanie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aktualnie używam micela z Evelone, tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zakupiłam płyn z L'oreal :) I uważam, że dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja płynów micelarnych praktycznie nie używam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty