Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Majowe zachcianki

Witajcie :)
Nie pamiętam ile razy już obiecywałam sobie, że nie będę kupować zbędnych kosmetyków. Zawsze coś wpadnie mi do koszyka poza listą. Nie wiem, wy też tak macie? Na szczęście w tym miesiącu nie szalałam i na razie nie zamierzam, bo chcę się trzymać mojego postanowienia w ograniczeniu kosmetycznym. Ciekawi co takiego wpadło w moje ręce?



Ostatnio skończył mi się płyn do płukania jamy ustnej z Kauflandu i postanowiłam kupić ten z biedronki. Niestety nie wzięłam tego niebieskiego tylko ten różowy. I to był błąd bo ma okropny, ziołowy smak. Będąc w drogerii Wispol skusiłam się na nowy szampon od Pantene. Na razie spisuje się bardzo fajnie i ma genialny zapach. Możliwe ze będzie nowym ulubieńcem. Do koszyka dodatkowo wpadł lakier do paznokci od Golden Rose w fioletowym odcieniu. Ostatnio mam bzika na punkcie takich odcieni.


Będąc przypadkiem w Rossmanie, zauważyłam że Lovley wypuściło czekoladki do konturowania twarzy. I takim oto sposobem skusiłam się na bronzer w odcieniu medium…

Opakowania plastikowe z hurtowni Allinpackaging

Witajcie :)
Jakiś czas temu dostałam maila od Pana Michała z ofertą współpracy ze sklepu Allinpackaging. Sklep ten oferuje różnego rodzaju opakowania, pojemniki i wiele innych. Różnorodność wyboru odpowiednich jest bardzo duża. Oprócz tego możemy tam dostać też atomizery lub opakowania typu jak płyn do szyb itd. W tej części pokażę Wam jakie cztery produkty ja sobie wybrałam i jakie może być ich zastosowanie.


Pierwszą rzeczą na którą zwróciłam uwagę były małe słoiczki o pojemności 10 ml. Bardzo je lubię i świetnie się spisują w podróży. Dzięki nim możemy z łatwością zabrać małą odlewkę podkładu bez konieczności brania dużej butli. Są małe, wygodne w podróży i bardzo praktyczne.


Ja postanowiłam przelać do jednego z nich, serum do twarzy, które miałam w saszetce. Nie lubię takich rzeczy codziennie wydobywać z saszetki, gdyż po prostu mogą się tam dostać bakterie. Dzięki takiemu słoiczkowi wszystko jest higieniczne. Ułatwia to także aplikację, gdyż z słoiczka wydobywamy odpowiednią dla siebie ilość produktu.


Przeglądając asortyment hurtowni, zwróciłam uwagę na buteleczkę z pompką o pojemności 100 ml. Ona również świetnie sprawdzi się w czasie podróży. Jest mała i praktyczna. Duży plus za pompkę, co zdecydowanie ułatwia wydobywanie produktu z opakowania. Do niej postanowiłam przelać trochę mojego żelu pod prysznic.


Niestety buteleczka ta trochę mnie rozczarowała. Po pierwsze pompka po przekręceniu w prawo lub lewo otwiera albo zamyka pompkę. Jest to fajna sprawa, gdyż mamy pewność że nic się nam nie wyleje. Niestety zauważyłam, że ta pompka nie jest w 100% taka fajna. Jeżeli nieumiejętnie ją przekręcimy to nie otworzymy jej tylko będzie się ona kręciła dookoła. Ja musiałam odkręcić pompkę i dopiero wtedy udało się ją odblokować. Kolejny fakt jest taki, że przy końcu zostaje nam troszkę produktu na dnie i pompka nie da rady go wydostać. Niby taki mały minusik, ale czasami bardzo denerwujący.


Sklep oprócz opakowań oferuje także kosmetyczki i jedna z nich trafiła do mnie. Ja wybrałam sobie dość dużą ( tak przynajmniej myślałam, niestety nie umiem sobie wyobrazić opakowania nawet po podaniu wymiarów :D). Kosmetyczka bardzo mi się podoba, jest średniej wielkości ale szczerze mówiąc to nie miałam takiej tylko same duże. Najbardziej podoba mi się ten czarny wzór, coś jak wężowa skórka. Kosmetyczka jest pojemna, fajnie że posiada przegródki na pędzle. Jest dobrze wykonana i fajnie się prezentuje.  Na wyjazd będzie świetna. Szkoda że paczka przyszła dopiero pod koniec miesiąca, gdyż 16 kwietnia byliśmy we Wrocławiu i wtedy  te opakowania i kosmetyczka by się świetnie spisały.

Post dość krótki i szybki ze względu na brak czasu ostatnio (znowu ;/). Pomimo tej pompki to jestem bardzo zadowolona z tych opakowań. W kolejnym poście pokaże Wam bardzo fajne opakowanie na podkład z Maybelline Affinitone, który za każdym razem mi się wylewa strumieniami z tubki. Do następnego (mam nadzieję że jak najszybciej). Dziękuję jeszcze raz za paczuszkę i zapraszam na stronę sklepu.



Komentarze

  1. Nigdy nie pomyślałam,aby schować maseczkę do takiego pojemnika ;) Świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często korzystam z tego typu opakowań. Choć najczęściej przelewam do nich produkty, które mają dużą pojemność, a nie posiadają pompki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Buteleczce z pompką na podróż bym nie ufała. Bałabym się,że może mi się rozlać. Świetny pomysł na serum w tym małym pojemniczku! Mnie zawsze drażni to wydobywanie z saszetki.
    Pozdrawiam

    http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buteleczce z pompką na podróż bym nie ufała. Bałabym się,że może mi się rozlać. Świetny pomysł na serum w tym małym pojemniczku! Mnie zawsze drażni to wydobywanie z saszetki.
    Pozdrawiam

    http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O muszę zobaczyć ich ofertę bo potrzebuję nowej kosmetyczki ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam takie opakowania w Rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyczka jest świetna. Ja miałam okazję przetestować opakowania i bardzo przypadły mi one do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczka w takim pojemniczku zdecydowanie ułatwia życie! Że też na to wcześniej nie wpadłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za to uwielbiam przelewać końcówki maseczek do włosów Kallos (litr pojemności) do innych mniejszych opakowań. Jest to zdecydowanie wygodniejsze. Nigdy za to nie wpadłam, żeby serum z saszetki dać do takiego małego słoiczka. Bardzo przydatne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli są szczelne, to polecam w podróż :)

    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna sprawa takie opakowania, ja dczesto wyjeżdżam więc by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatne pojemniki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakos nigdy nie lubilam sie paprac przelewajac cos do innych pojemnikow. Kupuje malutkie plyny na czas podrozy w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty