Gliss Kur, Serum Deep - Repair maska intensywnie regenerująca

Ten kto mnie czyta od dłuższego czasu wie, że mam bardzo długie włosy. Nie ukrywam że ich pielęgnacja czasami mnie przerasta. Na szczęście moje włosy nie są zbyt wymagające, więc wystarczy im odżywka czy maska do włosów. Odżywkę stosuje przy każdym myciu, bo moje włosy lubią się plątać. Dziś kilka słów o masce do włosów Serum Deep - Repair od Gliss Kur . Ciekawi jak wypadła? No to zapraszam do dalszej części.



Maskę kupiłam rok temu w zestawie z innymi kosmetykami z tej firmy. Jak widać długo leżała u mnie w zapasach. Maska ma 200 ml pojemności.  Jest w poręcznym słoiczku, który jest zakręcany. Dodatkowo ma zabezpieczenie w postaci plastikowego wieczka. Konsystencję ma budyniową o białym kolorze. A zapach jest rewelacyjny. Nie wiem jak go opisać, ale jest bardzo przyjemny.



Producent obiecuje znaczną regeneracje i odbudowę włosów widoczną w ciągu tygodnia.  Dla mnie to jest co najmniej śmieszne, szczególnie że maskę mamy trzymać na włosach 1 minutę. Więc jak w 2-3 min maska ma zregenerować włosy? Nie wierzę w takie cuda :D

konsystencja


Maskę używałam co 2 mycie, na przemian z odżywką do włosów. Trzymałam ją na włosach max 5 min. Ja ją traktowałam bardziej jako odżywkę niż maskę. Na jej obronę mogę powiedzieć, że bardzo fajnie się spisywała. Włosy po niej były lśniące, miękkie, puszyste i lejące. Bez problemu rozczesywały się pomiędzy palcami. Czy była wydajna? Trudno mi powiedzieć, gdyż mam długie włosy i nie żałuję sobie masek czy odżywek.

opinia


Podsumowując, maska/odżywka spisała się u mnie dobrze. Podobał mi się jej zapach i działanie. Włosy ładnie po niej wyglądały i nie było problemu z ich rozczesywaniem. Ja tą maskę stosowałam jako odżywkę. W tej roli spisywała się bardzo fajnie. Nie zauważyłam jakiś efektów wow czy odbudowy. Czy do niej wrócę? Raczej nie, szczególnie że znam bardziej wydajne odżywki do włosów, które w porównaniu do tej maski będą tańsze.

A Wy mieliście okazję używać tej maski? Dajcie koniecznie znać, ciekawa jestem  czy podbiła czyjeś serce :)



Komentarze

  1. Mimo wszystko wypadła dobrze, często tak mam że nawet jeśli mnie coś zadowala to nie wracam bo zawsze znam coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dokładnie. Ja też lubię testować nowości i rzadko kiedy wracam do tych samych kosmetyków :)

      Usuń
  2. Odżywki z gliss kur są bardzo dobre jak również i szampony. Tą na pewno wypróbuje. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jej. Moim włosom mało co służy. Niestety są bardzo kapryśne i wymagające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od początku coś czułam, że ta intensywna regeneracja średnio wypadnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam żadnej regeneracji nie zauważyłam, bardziej była dla mnie jako odżywka niż maska :)

      Usuń
  5. Ja nie przepadam za kosmetykami Gliss Kur.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją, ale słabo wspominam, dużo lepiej spisała się wersja 'w speju' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja te w spray'u uwielbiam, świetnie się u mnie spisują :)

      Usuń
  7. Gliss Kur działa na mnie nawet dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze robię tak, że jak producent pisze, żeby trzymać dwie minuty to trzymam dłużej. ;)
    Man z tej serii spray do włosów i z tych produktów jestem bardzo zadowolona, ale jeśli chodzi o tą maskę to nie miałam ; )
    Z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.blogspot.com/
    Przesyłam całusy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odżywki w spray'u u mnie wypadają genialnie. Ogólnie lubię firmę lubię :)
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Nigdy jej nie miałam :) Chyba tylko raz w życiu miałam coś z GlissKur i był to szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie czasami goszczą te kosmetyki i nawet je lubię :)

      Usuń
  10. moje włosy bardzo lubią gliss kura

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampana piccolo,
    Brokatu na czoło,
    Uśmiechu na twarzy,
    Szampańskiej zabawy,
    Życzeń serdecznych,
    Wspomnień najlepszych
    oraz braku kaca
    kiedy w Nowym Roku pamięć wraca....



    Szczęścia w Nowym Roku ! :* Buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze z nic z Glisskura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam przyjrzeć się odżywkom w spray'u, są bardzo fajne :)

      Usuń
  13. Miałam ją kiedyś, ale nie pamiętam jak się sprawdziła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś też jeszcze miałam coś z Glisskura ale też nie pamiętam jak się ten produkt spisał :D

      Usuń
  14. Nie miałem masek z tej marki z ato szampony lubię

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ją. Niby fajnie działa, ale na pewno nie odbuduje włosów, poza tym stwierdziłam, że nie będę sięgać po silikonowe kosmetyki, więc nie wrócę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiegoś dużego wrażenia na mnie nie zrobiła, była fajna :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty