Spotkanie blogerek Rzeszów

Witajcie :)
Co u Was? Bo u mnie czas pędzi jak szalony. Dopiero był początek września a dziś już ostatni jego dzień. Mamy już jesień, ale na szczęście jest jeszcze słonecznie. Prawie miesiac temu, bo 1.09 byłam na spotkaniu blogerek w Rzeszowie, które było organizowane przez Natalię i Gabrysię. Uwielbiam takie spotkania, można tam poznać bardzo fajne dziewczyny, które mają podobne zainteresowania do Twoich. I takim oto sposobem, w sobotę rano wyruszyłam  do Rzeszowa.



Oczywiście jak to my, jesteśmy na styk lub lekko spóźnieni. I w tym przypadku było tak samo. Jak się okazało, roboty drogowe nie przyspieszyły nam podróży. I takim oto sposobem na miejscu byłam ostatnia. Spotkanie odbyło się w Restauracji RADOŚĆ na rzeszowskim rynku. Sama restauracja zaskoczyła mnie swoim wnętrzem.



Przeglądając kartę restauracji skusiłam się na risotto oraz na mrożoną kawę. Każda z nas zamówiła dla siebie pyszne jedzonko, jedni skusili się na obiad, inni na deser.



Również firma Mixit zadbała o to abyśmy nie były głodne i przygotowała przekąski.


A tak prezentuje się ścianka w restauracji, która mi się bardzo spodobała.





Na początku miałyśmy okazję poznać markę Mary Kay, dzięki  pani Kasi, która jest prelegentką tej firmy. Szczerze mówiąc to z tymi kosmetykami nie miałam jeszcze styczności i byłam przekonana że te kosmetyki można gdzieś dostać na stronie internetowej. Jak się okazało są to kosmetyki sprzedawane za pomocą katalogu, tak samo jak Avon czy Oriflame.


Jednak największym dla mnie zaskoczeniem był fakt, że pani Kasia przyniosła na spotkanie swoje kosmetyki, które mogłyśmy wypróbować. Najbardziej spodobał mi się zabieg na dłonie, który został wykonany, a mianowicie "satynowe dłonie".


Po zapoznaniu się z marką Mary Kay, nastąpiła licytacja na rzecz Fundacji Podkarpackiego Hospicjum dla dzieci. I takim oto sposobem zebrałyśmy  660 zł.  Ja wylicytowałam kilka rzeczy, które pokaże w dalszej części. Cieszę się że mogłam w ten sposób pomóc.



A teraz czas na upominki oraz produkty, które udało mi się wylicytować :)


Udało mi się wylicytować kaszkę proteinową z malinami oraz owoce liofilizowane z firmy mixit.


A tutaj taki fajny prezent od uczestniczek


Tutaj kolejne rzeczy z licytacji. Maska do włosów i żel pod prysznic od Yves Rocher oraz dwa kosmetyki od Mary Kay. Błyszczy w ślicznym, jasno- różowym kolorze oraz puder mineralny. Będzie co testować.


Otrzymałam także świeczkę od firmy Bispol, która ma genialny zapach.


I na koniec zestaw od marki CD o zapachu lilii wodnej. 

Serdecznie dziękuję dziewczynom za mile spędzony czas i mam nadzieję że jeszcze się spotkamy :)

P.S. Dzięki uprzejmości firmy mixit mam dla Was zniżkę na ich produkty. Kod zostanie aktywowany 1 października, myślę że warto z niego skorzystać ( ja na pewno zrobię zakupy). Kod rabatowy na 10% na hasło: blogerkirzeszow.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty