Pocztówka z wakacji - Gdańsk i morze

Cześć :)
Bardzo dawno mnie tutaj nie było, a w przeciągu kilku miesięcy moje życie dość mocno się zmieniło. Nawet miałam moment zawahania czy tutaj wracać. Ale zatęskniłam za pisaniem. Post ten miał się pojawić zaraz po wakacjach, ale zbyt gorący okres w pracy nie pozwolił mi na to. Początkiem października wyjechałam na 3 tygodnie do Warszawy na szkolenie z wizażu do PRO Makeup Academy. Powiem Wam że marzenia się spełniają tylko trzeba im w tym trochę pomóc. I takim  oto sposobem zamierzam spełnić kolejne moje marzenie, ale o tym powiem Wam jak wszystko wypali. A później znów dużo się działo i takim oto sposobem blog spadł na ostatnie miejsce. Już nawet chciałam zostać tylko przy Instagramie, ale lubię tutaj wracać. Wiem, że jest zima a ja serwuję Wam post z wakacji, ale leżał u mnie dość długo w roboczych i postanowiłam go w końcu opublikować. Będzie dużo zdjęć. Ciekawi? No to zapraszam dalej.

Wakacje nad morzem to był spontan. We wtorek 20 sierpnia rano wyruszyliśmy nad Morze. Cała droga zajęła nam około 9 godzin z przystankami. Naszym celem był Gdańsk a w nim camping "Stogi". Byliśmy tam już rok wcześniej tylko że pod namiotami. Tym razem wynajęliśmy camper.

Uwielbiam morze i piasek. Ten szum fal oraz piękne zachody słońca. Coś pięknego.

Jak już się domyślacie po poniższym zdjęciu, wycieczka and morze nie była zwykłym urlopem wakacyjnym. To była nasza podróż poślubna. Niestety mój urlop był za krótki aby wybrać się gdzieś za granicę, dlatego  postawiliśmy na nasze polskie Morze.

Jednego dnia postanowiliśmy się wybrać na miasto. Trochę pochodziliśmy i nawet byliśmy w muzeum zabawek. Niestety nie mam zdjęć z tego muzeum ale bardzo nam się podobało. Poniżej kilka zdjęć.

Restauracja na wodzie

Widok z mostu

Piękny statek piracki w środku miasta

A to ja

Mój ratownik

Piękne zachody słońca

Pomimo tego że byliśmy tam niecały tydzień to taki urlop pozwolił nam odpocząć po tych wszystkich przygotowaniach i naładować baterie. Uwielbiam Gdańsk i tą plaże i serdecznie Wam polecam.

P.S. W następnym poście pokaże Wam fajne rodzinne miejsce, które odwiedziliśmy jak wracaliśmy do domu:)