Vivio, kwas hialuronowy 3%

Cześć!
Stosujecie czasami kwasy? Ja ostatnio się nad tym zastanawiam, ale wciąż mam pewne obawy. Nie jestem regularna w stosowaniu filtrów na twarzy, dlatego moja zabawa z kwasami jeszcze się za bardzo nie zaczęła. W swoich zapasach znalazłam kwas hialuronowy od Vivio i postanowiłam go wypróbować. Czytałam  o tym kwasie same dobre rzeczy i postanowiłam włączyć go do swojej pielęgnacji. Ciekawi jak się sprawdził? A no już Wam mówię.


3% roztwór kwasu hialuronowego w postaci żelu to aktywne serum odmładzająco-wygładzająco-regenerujące do twarzy ciała i włosów. Unikatowa kombinacja trzech rodzajów cząsteczek, wykazuje zdolność przenikania w głąb skóry, dzięki czemu pielęgnacja jest gruntowna i długotrwała.Dzięki systematycznemu stosowaniu skóra wygląda promiennie, świeżo i znacznie młodziej. Zmarszczki stają się zdecydowanie mniej widoczne. Po aplikacji kwasu na skórze nie pozostaje tłusty film.
Skład: woda destylowana 96%, kwas hialuronowy wielkocząsteczkowy 1,5%, kwas hialuronowy drobnocząsteczkowy 1,5%, substancje konserwujące 1%: glukonolakton, kwas benzoesowy.

blog

Produkt otrzymujemy w ciemnej buteleczce o pojemności 30 ml. Duży plus za to, że jest pipetka, dzięki której aplikacja jest znacznie ułatwiona. Barwa kosmetyku jest przeźroczysta, a konsystencja ciut gęstsza niż woda. Zapach jest delikatny, prawie niewyczuwalny.

opinia

Początkowo kwas ten stosowałam solo bez jakiegokolwiek kremu. I tutaj się przejechałem, bo skóra była sucha na wiór, a kosmetyk w dziwny sposób zastygał na twarzy, przez co podkład się dziwnie rolował. Później doczytałam, że taki kosmetyk należy aplikować pod krem. I jakie było moje zaskoczenie, kiedy rano obudziłam się z twarzą mega nawilżoną. Kosmetyk idealnie sprawdza się pod krem na noc, gdyż tak go tylko stosuje. Mam wrażenie że wypija on wszystko co dobre z kremu i idealnie nawilża moją twarz w połączeniu z nim. Dla mnie coś idealnego.

recenzja

Podsumowując, kwas hialuronowy okazał się idealnym dodatkiem do mojego kremu na noc z Biolonica. W połączeniu z tym kremem moja twarz jest rano idealnie nawilżona, miękka i promienna. Serdecznie Wam polecam. Ja na pewno zakupię jeszcze nie jedną buteleczkę. Lubię go stosować co drugi dzień wraz z kremem. Jest też wydajny, gdyż ja jestem dopiero w połowie buteleczki a używam go już jakiś czas.

A Wy lubicie stosować kwas hialuronowy lub inne kwasy? Chętnie poczytam co ciekawego polecacie.


Komentarze

  1. Ja jednak się nie skuszę. Nigdy nie używałam takiego kwasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię dodawać hialuron do kremów lub na ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach wypróbować kwas hialuronowy bo dużo dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty