Adrian, rajstopy oraz skarpetki świetnej jakości



[Materiał reklamowy]

Jednym ze sponsorów spotkania blogrerk w Bochni  była firma Adrian. Firma ta jest producentem rajstop, skarpetek a także legginsów czy pończoch. Na poprzednim spotkaniu blogerek w Tarnowie w marcu 2020 roku firma podarowała nam ogromne paczki. Niestety post ten miałam w wersji roboczej i nie ujrzał światła dziennego bo moja przygoda z blogiem skończyła się nagle. Teraz korzystając z okazji postanowiłam połączyć oba posty w jeden i pokazać Wam zaległą paczkę.

Adrian, rajstopy oraz skarpetki

Firma ta w 2020 roku była jednym z naszych głównych sponsorów spotkania oraz podarowała nam piękne czerwone pudełeczka z równie śliczną zawartością. W środku znajdowały się rajstopy oraz kolorowe skarpetki. Dodatkowo firma podarowała też masę rajstop oraz skarpet na licytację. Jeżeli chodzi o rajstopy to wybór był ogromny. Dużo wzorów oraz rozmiarów.

Adrian, rajstopy oraz skarpetki

Rajstopy są wykonane z porządnego materiału, dzięki czemu szybko i wygodnie zakłada się je na nogi. Plus za to że rajstopy są wytrzymałe i nie są jednorazowego użytku. Bardzo często rajstopy nie wytrzymują u mnie do kolejnej imprezy, bo szybko gdzieś zahaczę i puści oczko. 

Adrian, rajstopy oraz skarpetki

W przypadku tych rajstop jestem zadowolona. Są wytrzymałe, mają piękne wzory i można je wyprać i kolejny raz założyć. No po prostu jestem w nich zakochana. Zresztą  spójrzcie jakie mają urocze wzory.

Adrian, rajstopy oraz skarpetki

Jeżeli chodzi o skarpety to jestem pozytywnie zaskoczona. Są wykonane z porządnego materiału, co czuć już po samym dotknięciu. Duży plus za to, że  nie mechacą się i nie farbują. Mają urocze wzory i kolory.

Adrian, rajstopy oraz skarpetki

Bardzo często moje skarpetki już po jednym użyciu są mega zmechacone, a w przypadku tych skarpet nic się takiego nie dzieje. Stały się one moimi ulubionymi skarpetkami. Dobrze że są to stopki, przez co mogę je nosić nawet latem. 

Adrian, rajstopy oraz skarpetki

Jeżeli chodzi o spotkanie blogerek w styczniu tego roku to każda z nas otrzymała po dwie pary przepięknych rajstop w kropeczki. Te cieliste świetnie się sprawdzają do sukienek czy eleganckich spódnic. Rajstopy są wytrzymałe i nie zaciągają się tak szybko. Ostatnio nawet kot mi je dorwał i nic się z nimi nie stało, więc to był świetny test wytrzymałości.  


Podsumowując, jestem zakochana zarówno w rajstopach jak i skarpetkach. Dużą część ze spotkania w 2020 roku oddałam szwagierce i ona też była z nich zadowolona. Bardzo serdecznie je polecam. Rajstopy tej firmy na pewno znajdziemy w Rossmanie. Ja z chęcią będę do nich wracała, szczególnie że znajdziemy je w wielu sklepach.   


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty