Domowa spiżarnia, przyprawy i dodatki do wędlin


[Materiał reklamowy]

Domowa spiżarnia to sklep w którym znajdziemy różnego rodzaju przyprawy, które świetnie się przydają każdego dnia podczas gotowania. Oprócz podstawowych przypraw, firma posiada w swoim asortymencie dodatki do wyrobu wędlin, alkoholu, chleba, przetworów czy sera. 

Każda z nas otrzymała pięknie zapakowane pudełeczko z przyprawami. Do wyboru były dodatki do kawy albo uniwersalne zioła pomocne przy przygotowywaniu potraw. W mojej paczce "na smaczny początek" znalazły się takie przyprawy i zioła jak  bazylia, ziele angielskie, liść laurowy, majeranek oraz pieprz czarny. 

Jak dla mnie wybór tego wariantu przypraw był strzałem w dziesiątkę, gdyż wszystkich przypraw używam codziennie. Powyżej macie zdjęcie, gdzie dodałam bazylię oraz pieprz do kurczaka z sosem pomidorowym, ale bardzo często te przyprawy lądują z mięsem mielony w sosie pomidorowym, czyli w klasycznym spaghetti bolonese.  Wg mnie jakby zamiast majeranku była papryka czerwona to byłby zestaw idealny. 

Przyprawy możemy kupić w różnych wariantach wagowych. Oczywiście te najmniejsze są najtańsze ale i tak bardziej się opłaca kupować zioła i przyprawy w większej pojemności niż stacjonarnie w sklepie. Ja od jakiegoś czasu zioła i przyprawy kupuję w większej pojemności online, a ceny są bardzo atrakcyjne. 


Podsumowując bardzo Wam polecam zioła i inne przyprawy z tej firmy. Moje zapasy ziołowe się powoli kończą i na pewno skorzystam z oferty domowej spiżarni. Już powoli szykuję listę zakupów i dodaję produkty do koszyka. Idealne są też te zestawy ziół i przypraw jeżeli znacie kogoś kto lubi gotować lub eksperymentować z dodatkami do kawy.

A Wy gdzie kupujecie najczęściej zioła i przyprawy? Dajcie znać bo ja przeważnie kupuję na allegro :)


Komentarze

Popularne posty