Sponsorzy spotkania blogerek w Bochni

 Cześć!

W ostatnim poście wspominałam że pokaże Wam wszystkie dobroci jakie przywiozłam ze spotkania blogerek w Bochni. Jest tego bardzo dużo więc mam nadzieję że nikogo nie pominęłam ani nikogo źle nie oznaczyłam. Niektóre paczki się zdublowały, ale to nic. Wybaczcie mi że nie będę tego rozdzielała na paczki które były dla nas, a które wylicytowałam bo nie jestem w stanie tego inaczej ogarnąć. Po tak krótkim wstępie, zapraszam do oglądania zdjęć. 

Lista sponsorów:

1) Ferity 


2) Colagen 



9) Nutka kosmetyki - sklep Madonis


15) Colfram - dodatkowo był kalendarz i notes


17) Plener - 2 bransoletki


21) Medik8




29) Błysk


36) Fenek 


49) Sattva


59) Mąka Młynomag


60) Easy Livin - licytacja

61) Sklep światło - licytacja

62) Wydawnictwo Amare - licytacja

63) Centrum bajki - licytacja

64) Boske barber - licytacja

65) Laq - licytacja

I to byłoby na tyle ( w końcu!). Bardzo serdecznie dziękuję firmom za możliwość wsparcia naszego spotkania w formie paczek oraz produktów na licytację. Ostatnie firmy, które są tutaj wymienione dały produkty na licytację, których nie mam, dlatego brakuje zdjęć. Mam nadzieję że nikogo nie pominęłam i nic nie pomyliłam. Serdeczne podziękowania także dla dziewczyn za zaproszenie i miło spędzony czas. Posty z recenzją będą pojawiać się w miarę na bieżąco, ale chwilę mi to zajmie zanim wszystko przetestuję. Jeżeli ktoś dobrnął do końca to podziwiam :D







Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty