AVON diamentowa konturówka do oczu

 Cześć ;)



Dziś chciałabym Wam zaprezentować  jedne z moich ulubionych kredek do oczu. Mowa tutaj o diamentowych konturówkach od marki Avon. W katalogu znajdziemy  6 odcieni tych kredek. Ja posiadam 3 kolory : Twilight Sparkle, Sugar Plum i Flashy Copper.

PLUSY:
* śliczne diamentowe kolory
* długo utrzymują się na oczach
* są wysuwane, dlatego nie trzeba ich temperować
* miękkie i precyzyjne
* jest ich "dużo"w opakowaniu przez co są wydajne
* cena w promocji
* nie rozmazują się
* kredki świetnie podkreślają oczy






Kolory są intensywne i widać podkreślone oczy. Cena regularna tych konturówek to 22 zł. Praktycznie w każdym katalogu są one na promocji. Jedyne do czego mogę się przyczepić  to fakt, że w upalne dni kredki mogą się lekko odbić na powiece. Mi osobiście zdarzyło się to może ze dwa razy więc nie jest źle. Ogólnie minusów brak :D  Poniżej znajdziecie swatche moich kredek.


Jak widać kolory są świetne. Mam nadzieję że mój aparat uchwycił chociaż trochę ich intensywność.
 Macie może te konturówki? Jaka jest Wasza opinia na ich temat?

Cena:  22 zł w katalogu, na promocji za ok. 9-10 zł

Pojemność:     2,8 g

Moja ocena:    9/10

Buziaki Ewela :*

Komentarze

  1. Chciałam je zamówić jednak w ostatniej chwili zrezygnowałam a teraz żałuję bo widzę,. ze są świetne!

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty