Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Majowe zachcianki

Witajcie :)
Nie pamiętam ile razy już obiecywałam sobie, że nie będę kupować zbędnych kosmetyków. Zawsze coś wpadnie mi do koszyka poza listą. Nie wiem, wy też tak macie? Na szczęście w tym miesiącu nie szalałam i na razie nie zamierzam, bo chcę się trzymać mojego postanowienia w ograniczeniu kosmetycznym. Ciekawi co takiego wpadło w moje ręce?



Ostatnio skończył mi się płyn do płukania jamy ustnej z Kauflandu i postanowiłam kupić ten z biedronki. Niestety nie wzięłam tego niebieskiego tylko ten różowy. I to był błąd bo ma okropny, ziołowy smak. Będąc w drogerii Wispol skusiłam się na nowy szampon od Pantene. Na razie spisuje się bardzo fajnie i ma genialny zapach. Możliwe ze będzie nowym ulubieńcem. Do koszyka dodatkowo wpadł lakier do paznokci od Golden Rose w fioletowym odcieniu. Ostatnio mam bzika na punkcie takich odcieni.


Będąc przypadkiem w Rossmanie, zauważyłam że Lovley wypuściło czekoladki do konturowania twarzy. I takim oto sposobem skusiłam się na bronzer w odcieniu medium…

TAG: About me :)

 Siema ;)

Owczarek niemiecki,  zdjęcie pobrane z Google

 Dziś postanowiłam odpowiedzieć na kilka  pytań z TAG 'u  " O MNIE". Chciałabym żebyście mnie lepiej poznali i dowiedzieli się czegoś na mój temat ;) Pytań jest 31, więc żeby już nie przedłużać zapraszam dalej :D

1.Imię
 Ewelina.
 2.Wiek
21 lat.
3.Co studiujesz ? Wymarzona praca w dzieciństwie?
Ekonomia  . Oj dużo tego było :D Ale tak w skrócie to nauczycielka, policjantka, aktorka, piosenkarka :P
 4.Czy masz chłopaka?
Mam narzeczonego ;p
5.Jakiej muzyki słuchasz?
Wszystkiego co leci w radiu :D
6.Czy pracujesz?
Nie
7.Czego szukasz w drugiej osobie?
Już znalazłam :P Na pewno jest to  miłość, szczerość, uczciwość, zaufanie, odpowiedzialność i wsparcie.
8.Do kogo się zwracasz gdy jest Ci smutno?
Jestem taką osobą, która nie lubi się zwierzać nikomu ze swoich problemów. Zazwyczaj sama staram się je rozwiązywać ale jak jest mi baardzo smutno to taką osobą jest mój narzeczony ;)
9.Ulubione jedzenie?
Wszelkiego rodzaju dania z kurczakiem (najbardziej sałatki :D ), pierogi i niestety od czasu do czasu Fast Foody ;P
10.Ulubiona część garderoby?
Na pewno będą to bluzki bokserki ;)
11.Czy masz zwierzęta?
Tak, mam 2 koty, rybki i psa.
12.Ulubione miejsce?
 Nie mam takiego miejsca ;P
13.Czy masz drugie imię?
Mam drugie ( Angelina) i nawet trzecie ( Łucja ) ;P
14.Ulubiony przedmiot w szkole?
Może to kogoś zdziwi ale była to matma :D
15.Ulubiony napój?
Żywiec Zdrój , woda niegazowana smakowa.
16.Ulubiona piosenka teraz?
Oj nie mam jednej :p  Bob One Daj z siebie wszystko , Gooral Jasny gwint i wiele innych :P
17.Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Hmmm... kurcze trudne pytanie ;P Dużo imion mi się podoba :P Dziewczynka : Zuzanna, Nikola, Nadia, Julita a chłopiec to Piotr, Błażej, Kacper, Fabian.
18.Czy uprawiasz jakieś sporty?
Niestety nie :D
19.Ulubiony kolor?
Turkusowy
20.Ulubione zwierzę?
Chociaż mam 2 koty to zdecydowanie wolę psiaki :) Marzy mi się owczarek niemiecki długowłosy :*
21.Ulubione perfumy?
Kappa Moda
22.Ulubione święto?
Boże Narodzenie;)
23.Czy byłaś za granica?
Tak, na Słowacji.
24.Czy mówisz w innym języku?
Angielski, niemiecki i trochę kojarzę słów z hiszpańskiego
25.Czy masz rodzeństwo?
tak, siostre
26.Ulubiony sklep?
Rossman
27.Ulubiona restauracja?
nie mam
28.Ulubiony program tv?
Perfekcyjna pani domu :D
29.PC czy MAC?
PC
30.Jaki masz telefon?
Nokia Asha 203
31.Ile masz wzrostu?
162 cm ;)

I to już wszystkie pytania. Mam nadzieje że miło się Wam je czytało i dowiedzieliście się czegoś o mnie.
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania to piszcie je w komentarzu. Ja teraz uciekam do sklepu ;)

Buziaki Ewela  :*

Komentarze

  1. Też uwielbiam Perfekcyjną Pania Domu ; ) Oooj to niziutka jesteś : ) A ja mam jeszcze jedno pytania bo na tej liście sie takie nie znalazło ; ) Czy pokażesz nam kiedys jak wyglądasz ; ) ?
    P.S Strasznie mi miło, ze znalazłam sie na liście Twoich blogów ; )

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie patrzeć jak inni sprzątają :D czasem mnie to motywuje do działania :D Jeżeli chodzi o Twoje pytanie to z pewnością się kiedyś pokaże ;)

      Usuń
  2. Niziutka jesteś^^ A kim chciałabyś być teraz? (:
    padzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm.... kocham kosmetyki i make up więc chciałabym pracować w tej branży ;) ale nie boje się wyzwań i jak to mówią "żadna praca nie hańbi '' ;)

      Usuń
  3. Widzę podobny gust muzyczny ; )

    http://bajeerancko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty