Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Ava lingerie, piżamka

Witajcie :)
Do napisania tego postu zbierałam się bardzo długo. U mnie na blogu nie pojawiają się ubrania tylko kosmetyki i nie bardzo wiedziałam jak tego posta napisać. A potem zapomniałam o nim. Dziś przeglądając zdjęcia na komputerze natknęłam się na tą piżamkę, którą otrzymałam na spotkaniu blogerek w Bochni. Więc jeżeli jesteście ciekawi co o niej sądzę to zapraszam do dalszej części.


Do wyboru były koszulki do spania albo ta piżamka. Ja nie przepadam za koszulkami, więc wybrałam zestaw dwuczęściowy. Składa się on z koszulki oraz spodenek. Spodenki są dłuższe, takie za kolano. Mój rozmiar to M, choć obawiałam się czy nie będzie za mały, ale okazało się że jest idealny.


Jak można zauważyć, koszulka ma śliczny nadruk wieży Eiffla, co od razu podbiło moje serce. Piżamka jest wykonana z bardzo fajnego materiału, czyli z wiskozy. Dobrze się w niej śpi. Po praniu nic się nią nie dzieje, dalej wygląda jak nowa. W zimie sprawdzała się idealnie.


Kilka informacji od producenta :
Stylowa dwu…

Dabur vatika szampon - Indyjska Akacja Shikakai

Witajcie :)
Maniaczką włosową jakoś nie bardzo jestem. Mam długie włosy i staram się o nie dbać jak najlepiej, ale zauważyłam że moje włosy nie potrzebują jakoś szczególnej uwagi. Używam różnego rodzaju szamponów i odżywek do włosów, ale jakoś nie przywiązuję to tego szczególnej uwagi. Może to mój błąd? Z racji tego, że mam długie, a nawet bardzo długie włosy, szampony idą u mnie jak woda. Jedne są lepsze, inne gorsze. Dziś na tapetę bierzemy szampon do włosów z firmy Vatika, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w marcu. Ciekawi jak się sprawdził? No to przekonajcie się sami. 



Kilka informacji:
Szampon Vatika ma niepowtarzalną formułę zawierającą unikalne ingrediencje , między innymi Indyjską Akację – Shikakai. Jest to roślina od wieków wykorzystywana w Indiach jako doskonały kosmetyk do włosów. Shikakai to naturalna, łagodna substancja do mycia włosów. Ma naturalnie łagodne pH. Delikatnie oczyszcza włosy bez naruszania ochrony lipidowej włosa. Nie wysusza włosów i skóry głowy. Stosuje się go w walce z łupieżem. Pobudza także porost włosów i wzmacnia cebulki włosa. Polecany do skóry wrażliwej.

Shikakai ma następujące zalety:
• odżywia włosy
• wzmacnia cebulki włosów i stymuluje porost włosów
• zwiększa połysk włosów, sprawia, że są aksamitne
• likwiduje łupież
• oczyszcza i chłodzi skórę głowy


Szampon znajduje się w wąskiej buteleczce o pojemności 200 ml. Ma odpowiednich rozmiarów otworek, przez który dozuje się wystarczająca ilość szamponu na dłoń. Posiada zamykanie typu klik.
Ma przyjemny, lekko słodki  zapach. Szampon ma odpowiednią i kremową  konsystencję. Nie jest za rzadki i wystarczy mała jego ilość aby umyć włosy. Niestety minus za to, że na opakowaniu nie ma żadnych informacji po polsku.


konsystencja

Szampon dobrze się pieni i oczyszcza włosy. Co mnie najbardziej zaskoczyło, to fakt, że zapach pozostaje jakiś czas na włosach. Jak na taką pojemność i długość moich włosów, to jest on nawet wydajny. Fajnie się spisuje do moich włosów, ale nie różni się niczym innym od innych szamponów. Nie plącze za bardzo włosów i nie wysusza skóry głowy.  

opinia

Podsumowując, szampon spisuje się u mnie dobrze. Co prawda już jestem w połowie buteleczki jak nie dalej, ale lubię nim myć włosy. Ma ładny zapach, a jego cena to ok 14 zł. Jak to bywa w większości szamponów które stosuje, raczej nie wrócę do niego ponownie, bo jest tyle tego rodzaju kosmetyków, że zawsze kusi coś nowego. Zresztą za taką cenę można śmiało kupić butelkę szamponu o większej pojemności. Z racji długich włosów szampony idą u mnie jak woda.

Szampon możecie znaleźć tutaj. Dziękuję firmie za możliwość przetestowania szamponu, a reszta kosmetyków z tej firmy jest w fazie testów. Dajcie znać czy znacie te szampony i czy u Was się spisują.






Komentarze

  1. Mam dość zniszczone włosy i chyba go wypróbuje . Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u ciebie jakoś bardziej zadziała :)

      Usuń
  2. Miałam wersje cytrynową mój śmierdział cifem :P ja z tą marką nie polubiłam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo ten zapach nawet mi się podoba :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma czego żałować, jakoś nie bardzo przekonują mnie ich kosmetyki ;/

      Usuń
  4. Stosuję obecnie szampony tej firmy, ale akurat tej wersji nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się u Ciebie sprawdziły :)

      Usuń
  5. Też się nie przywiązuję do szamponów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi mi się spodobać szampon żebym do niego wróciła, ale szampon to szampon ma myć włosy :)

      Usuń
  6. Kiedyś używałam sporo kosmetyków z Vatiki, ale częściej były to jednak oleje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejki też mam ale jeszcze nie używałam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty