Wyrzutki z maja

Witajcie :)
Przez studia troszkę zaniedbałam bloga, a co za tym idzie znów mam spore zaległości w postach. Powoli staram się to nadrabiać, dlatego dziś zapraszam Was na projekt denko. Jest tego dość mało, ale zawsze to coś. Ciekawi co zużyłam?



1. Loreal Elseve, szampon wzmacniający - jak na szampon to spisywał się dobrze. Fajnie oczyszczał włosy, dobrze się pienił i był wydajny.
2. Balea, szampon do włosów- jeden z moich ulubionych szamponów. Włosy są po nim sypkie, dobrze oczyszczone i nie plączą się. Lubię do nich wracać, szkoda że są tak trudno dostępne.
3. Dentaplus, płyn do płukania jamy ustnej - był w porządku. Dobrze odświeżał i był tani.
4. Farmona, olejek do kąpieli o zapachu wiśni i porzeczki - miałam kilka wersji zapachowych i wszystkie lubiłam. Tutaj była wyczuwalna słodka woń wiśni. Olejek stosowałam jako żel pod prysznic i dobrze się spisywał. Jako płyn do kąpieli robi dużo piany i jest wydajny. Więcej o nim pisałam TUTAJ.

opinie o produktach : Avon, Yasumi

5. Avon planet Spa, maseczka do twarzy z masłem shea - niestety ale średnio lubiłam ją używać. Za bardzo nie widziałam efektów po jej użyciu, poza tym, że moja twarz była lepka w dotyku po jej zmyciu. Była wydajna i tania, ale nie wrócę już do niej.
6. Gilette, maszynki do golenia - średnio je lubię, wolę te z Wilkinsona. Kiedyś była na nie promocja i się skusiłam, ale chyba już do nich nie wrócę.
7. Yasumi, serum z wit. C - była to tylko miniaturka, którą miałam w pudełeczku Joybox. Nigdy wcześniej nie używałam nic z wit. C, ale to serum mi się spodobało. Miało rzadką konsystencję, która przypominałam wodę, a zapach był średni. Natomiast podobało mi się jego działanie. Skóra była fajnie nawilżona. Ja je stosowałam rano i wieczorem przed nałożeniem kremu.  Jak na próbkę 3 ml to było ono wydajne.
8. Płatki - moje ulubione.
Reszta to kosmetyki które wyrzucam. Do kosza powędrował klej do rzęs Duo. Mam go już 3-4 lata i najwyższy czas się go pozbyć, szczególnie że mam już nowy. Szczerze mówiąc to średnio jestem do niego przekonana, albo nadal nie umiem kleić sztucznych rzęs, albo ten klej jest beznadziejny ;/
Wyrzucam też odżywkę do paznokci, która nie robiła nic oraz próbkę jakiegoś kremu, bo nie mogę otworzyć słoiczka.

Jak widać denko bardzo ubogie, ale mam nadzieję że w tym miesiącu uzbieram więcej pustych opakowań. Dajcie znać czy Wam idzie lepiej zużywanie kosmetyków, bo ja ostatnio zrobiłam się leniwa i średnio pamiętam o używaniu kremów, balsamów itd.


Komentarze

  1. Uwielbiam olejek do kąpieli! Pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olejek do kąpieli! Pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka wersji zapachowych i wszystkie bardzo mi się podobały :)

      Usuń
  3. Mnie ostatnio na szczęście świetnie idzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, ja muszę zacząć używać kosmetyków systematycznie :)

      Usuń
  4. Mi zużywanie kosmetyków idzie o wiele gorzej i denko zawsze jest ubogie :) Chociaż plus jest taki, że kosmetyki na dłużej wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak ale takie zapasy jak ja mam, to lepiej niech ubywają :D

      Usuń
  5. Lubię te szampony z Balea, nie drogie a fajnie oczyszczają włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeszcze jakby były łatwiej dostępne :)

      Usuń
  6. Znam jedynie olejek Farmony, ale w innej wersji - ogólnie lubię serię tej marki, ale pod koniec już zaczął mnie męczyć zapach tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, po dłuższym czasie zapach może nie tylko się znudzić ale i zacząć męczyć :)

      Usuń
  7. mnie w tym miesiącu nieźle poszło zużywanie produktów, ale to dlatego, że miałam dużo resztek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Również lubię płatki z Biedronki. Muszę mieć na uwadze ten szampon Balea przy okazji paczki od chrzestnej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawszę denko super ;-) Nie przejmuj się kochana teraz nikt na nic nie ma czasu ;) Także głowa do góry ;)

    Pozdrawiam !! :*

    I Kochana moja przesyłam buziaki na udany i gorący weekend ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha u mnie ten brak czasu to ostatnio niezła wymówka :D

      Usuń
  10. ja wlasnie nie przepadam za tymi platkami ale wiadomo kazdemu co innego odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty