Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Ava lingerie, piżamka

Witajcie :)
Do napisania tego postu zbierałam się bardzo długo. U mnie na blogu nie pojawiają się ubrania tylko kosmetyki i nie bardzo wiedziałam jak tego posta napisać. A potem zapomniałam o nim. Dziś przeglądając zdjęcia na komputerze natknęłam się na tą piżamkę, którą otrzymałam na spotkaniu blogerek w Bochni. Więc jeżeli jesteście ciekawi co o niej sądzę to zapraszam do dalszej części.


Do wyboru były koszulki do spania albo ta piżamka. Ja nie przepadam za koszulkami, więc wybrałam zestaw dwuczęściowy. Składa się on z koszulki oraz spodenek. Spodenki są dłuższe, takie za kolano. Mój rozmiar to M, choć obawiałam się czy nie będzie za mały, ale okazało się że jest idealny.


Jak można zauważyć, koszulka ma śliczny nadruk wieży Eiffla, co od razu podbiło moje serce. Piżamka jest wykonana z bardzo fajnego materiału, czyli z wiskozy. Dobrze się w niej śpi. Po praniu nic się nią nie dzieje, dalej wygląda jak nowa. W zimie sprawdzała się idealnie.


Kilka informacji od producenta :
Stylowa dwu…

Dobra kaloria, batony dla każdego

Witajcie :)
Nie tylko do kosmetyków, ale i także do słodyczy mam słabość. Wiem, że nie powinnam ich za dużo jeść i staram się ograniczać, ale czasami ulegam. Na spotkaniu blogerek otrzymałyśmy
batony od bioindygo. Smaczne i zdrowe batony? Brzmi bardzo fajnie i kusząco, ale jak jest w rzeczywistości?


Każda z nas otrzymała po 4 batony. Jak można zauważyć skład jest bardzo fajny i nie mam tutaj dodatkowego cukru. Same suszone owoce.

opinia

Również wartość odżywcza jest jak najbardziej na plus. Ja nie miałam okazji przetestować tych batonów, gdyż oddałam je mojemu facetowi. Lubi spędzać czas jeżdżąc na rowerze i taki batonik fajnie się sprawdza jako przekąska lub zastrzyk energii podczas pokonywania kilkunastu kilometrów.

skład

A co sądzi mój facet na ich temat? Batony tak średnio mu smakowały, tzn. były inne w smaku. Nie wiem jak to opisać. Fajna przekąska, ale batony nie są słodkie i wg niego średnio mu smakowały. Wątpię że je kupi kiedyś ponownie. Ale to wszystko zależy od gustu. Jednak podczas jazdy na rowerze jako przekąska zamiast banana spisał się bardzo fajnie  Ja kiedyś kupiłam taki batonik w lidlu tylko jabłko z cynamonem. Może nie wywołał on u mnie jakiegoś zachwytu ale był smaczny. Wiadomo, że takie batoniki słodkie nie będą. Wg mnie są dobrze zbite i mają ciekawy smak. Batonik szybko mi zniknął, gdyż duży on nie był.



Podsumowując, batoniki są godne uwagi. Dla sportowców myślę, że będą odpowiednie, bo nie zawierają dodatkowych cukrów. Fajnie się sprawdzają jako przekąska lub jeżeli macie ochotę na słodkie. Myślę, że to taka fajna alternatywa dla słodyczy. Ale uwaga! W jednym batoniku mój narzeczony znalazł pestkę, więc uważajcie, bo nie trudno stracić zęba lub go ukruszyć.

Dziękuje firmie za możliwość przetestowania batoników. Ja pewnie czasami będę po nie sięgać bo lubię taki odpowiednik słodyczy, bardziej "zdrowszy".  Serdecznie zapraszam na stronę internetową  firmy, bo mają ciekawy asortyment. A Wy lubicie takie batoniki?






Komentarze

  1. słyszałam o tych batonach, ale jeszcze żadnego nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam :) ale i tak bardziej mojemu smakowało niż mi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubicie takie przekąski to polecam :)

      Usuń
  4. Jadłam kiedyś jeden z tych batoników i był całkiem w porządku ;) Rzeczywiście nie jest to baton pokroju np Bounty, ale za to nie ma dziennej dawki cukru w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliwkę najbardziej polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersję z kokosem porwałabym bez zastanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, może akurat Ci posmakują :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty