Majowe zachcianki

Witajcie :)
Nie pamiętam ile razy już obiecywałam sobie, że nie będę kupować zbędnych kosmetyków. Zawsze coś wpadnie mi do koszyka poza listą. Nie wiem, wy też tak macie? Na szczęście w tym miesiącu nie szalałam i na razie nie zamierzam, bo chcę się trzymać mojego postanowienia w ograniczeniu kosmetycznym. Ciekawi co takiego wpadło w moje ręce?



Ostatnio skończył mi się płyn do płukania jamy ustnej z Kauflandu i postanowiłam kupić ten z biedronki. Niestety nie wzięłam tego niebieskiego tylko ten różowy. I to był błąd bo ma okropny, ziołowy smak. Będąc w drogerii Wispol skusiłam się na nowy szampon od Pantene. Na razie spisuje się bardzo fajnie i ma genialny zapach. Możliwe ze będzie nowym ulubieńcem. Do koszyka dodatkowo wpadł lakier do paznokci od Golden Rose w fioletowym odcieniu. Ostatnio mam bzika na punkcie takich odcieni.

czekoladka Lovley, pyłek Wibo

Będąc przypadkiem w Rossmanie, zauważyłam że Lovley wypuściło czekoladki do konturowania twarzy. I takim oto sposobem skusiłam się na bronzer w odcieniu medium. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Przy okazji wzięłam neonowy pyłek do paznokci od Wibo, który okazał się zwykłym brokatem i tak średnio mi pasuje.

I to by było na tyle. Jak widać szaleństwa nie ma (na szczęście ). Dajcie znać czy używaliście tej czekoladki i jak się u Was spisuje.


Komentarze

  1. Znam to;) zakupy według mnie miałaś skromne, więc można Ci wybaczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie ma tego dużo, ale ciężko byłoby nic nie kupić :D

      Usuń
  2. Lubię płukanki z Biedronki, ale tej wersji nie miałam. Wolę jak ma mocno miętowy smak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chciałam ją wypróbować, ale smak ma okropny ;/

      Usuń
  3. zakupy nie az takie duze - mozna przymknac oko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc myślałam że będzie tego więcej :D

      Usuń
  4. Do pantene mam uraz bo jeden ich szampon na wzmocnienie włosów sprawił że zaczęły wypadać :( bronzer lovely bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzera jeszcze nie próbowałam, a co do szamponu to u mnie spisuje się bardzo fajnie i do tego ten zapach ! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty