Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Ava lingerie, piżamka

Witajcie :)
Do napisania tego postu zbierałam się bardzo długo. U mnie na blogu nie pojawiają się ubrania tylko kosmetyki i nie bardzo wiedziałam jak tego posta napisać. A potem zapomniałam o nim. Dziś przeglądając zdjęcia na komputerze natknęłam się na tą piżamkę, którą otrzymałam na spotkaniu blogerek w Bochni. Więc jeżeli jesteście ciekawi co o niej sądzę to zapraszam do dalszej części.


Do wyboru były koszulki do spania albo ta piżamka. Ja nie przepadam za koszulkami, więc wybrałam zestaw dwuczęściowy. Składa się on z koszulki oraz spodenek. Spodenki są dłuższe, takie za kolano. Mój rozmiar to M, choć obawiałam się czy nie będzie za mały, ale okazało się że jest idealny.


Jak można zauważyć, koszulka ma śliczny nadruk wieży Eiffla, co od razu podbiło moje serce. Piżamka jest wykonana z bardzo fajnego materiału, czyli z wiskozy. Dobrze się w niej śpi. Po praniu nic się nią nie dzieje, dalej wygląda jak nowa. W zimie sprawdzała się idealnie.


Kilka informacji od producenta :
Stylowa dwu…

Majowe zachcianki

Witajcie :)
Nie pamiętam ile razy już obiecywałam sobie, że nie będę kupować zbędnych kosmetyków. Zawsze coś wpadnie mi do koszyka poza listą. Nie wiem, wy też tak macie? Na szczęście w tym miesiącu nie szalałam i na razie nie zamierzam, bo chcę się trzymać mojego postanowienia w ograniczeniu kosmetycznym. Ciekawi co takiego wpadło w moje ręce?



Ostatnio skończył mi się płyn do płukania jamy ustnej z Kauflandu i postanowiłam kupić ten z biedronki. Niestety nie wzięłam tego niebieskiego tylko ten różowy. I to był błąd bo ma okropny, ziołowy smak. Będąc w drogerii Wispol skusiłam się na nowy szampon od Pantene. Na razie spisuje się bardzo fajnie i ma genialny zapach. Możliwe ze będzie nowym ulubieńcem. Do koszyka dodatkowo wpadł lakier do paznokci od Golden Rose w fioletowym odcieniu. Ostatnio mam bzika na punkcie takich odcieni.

czekoladka Lovley, pyłek Wibo

Będąc przypadkiem w Rossmanie, zauważyłam że Lovley wypuściło czekoladki do konturowania twarzy. I takim oto sposobem skusiłam się na bronzer w odcieniu medium. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Przy okazji wzięłam neonowy pyłek do paznokci od Wibo, który okazał się zwykłym brokatem i tak średnio mi pasuje.

I to by było na tyle. Jak widać szaleństwa nie ma (na szczęście ). Dajcie znać czy używaliście tej czekoladki i jak się u Was spisuje.


Komentarze

  1. Znam to;) zakupy według mnie miałaś skromne, więc można Ci wybaczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie ma tego dużo, ale ciężko byłoby nic nie kupić :D

      Usuń
  2. Lubię płukanki z Biedronki, ale tej wersji nie miałam. Wolę jak ma mocno miętowy smak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chciałam ją wypróbować, ale smak ma okropny ;/

      Usuń
  3. zakupy nie az takie duze - mozna przymknac oko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc myślałam że będzie tego więcej :D

      Usuń
  4. Do pantene mam uraz bo jeden ich szampon na wzmocnienie włosów sprawił że zaczęły wypadać :( bronzer lovely bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzera jeszcze nie próbowałam, a co do szamponu to u mnie spisuje się bardzo fajnie i do tego ten zapach ! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty