Alterra Hydro, krem pod oczy winogrona & biała herbata

Cześć!
Pielęgnacja twarzy, szczególnie ta wieczorna to u mnie dość skomplikowany temat. Dlaczego? Bo nie jestem regularna w nakładaniu kremów na noc. Po pracy jestem zmęczona i jedynie czego pragnę to zmyć makijaż i iść jak najszybciej spać. Mając już prawie na karku 25 lat, powinnam się bardziej do tego przykładać, szczególnie jeżeli chodzi o krem pod oczy. I tutaj na tapetę leci dziś krem pod oczy z Alterry.


Na początek kilka informacji. Krem znajduje się w tubce o pojemności 15 ml. Nie jest to dużo, ale jak na ten kosmetyk to taka pojemność jest całkiem fajna wg mnie. Plusem jest bardzo fajny i wygodny aplikator z małym otworkiem, dzięki czemu nie marnujemy za dużo kremu. Na opakowaniu znajdziemy znaczek, ze jest to produkt wegański, co wg mnie jest dużym plusem. Oznacza to, że kosmetyk jest naturalny.

opinia

Skład:
Aqua, Alcohol, Glycerin, Olea Europaea Friut Oil, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Sodium Lactate,Glycine Soja Oil, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Tricaprylin, Vitis Vinifera Seed Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract, Vitis Vinifera Fruit Extract  , Xanthan Gum, Saccharide Isomerate, Potassium Cetyl Phosphate, Hydrogenated Palm Glycerides, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Hydrogenated Lrcithin, Butyrospermum Parkii Butter, Brassica Campestris Streols, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum

konsystencja

Co mnie najbardziej urzekło w tym kremie? Na pewno jego wydajność. Używam go już dobre kilka miesięcy za równo na noc jak i na dzień a ciągle jeszcze go mam. Jak widać kosmetyk jest wydajny, pomimo mojej nieregularności. Drugim pozytywnym zaskoczeniem jest jego konsystencja. Dość leciutka, ale bardzo fajnie aplikuje się krem pod oczy, a co najważniejsze bardzo szybciutko się on wchłania. Pomimo że nie ma treściwej konsystencji, dobrze nawilża okolice oczu. Krem bardziej polecałabym na dzień, bo nawilżenie nie jest jakieś spektakularne i nie wszyscy będą z niego zadowoleni jeżeli chodzi o wieczorna pielęgnację.  Ja byłam z niego zadowolona zarówno w dziennej jak i wieczornej pielęgnacji. Jeżeli chodzi o zapach to czuć tutaj winogrona, więc jest dość przyjemny. Krem fajnie nadaje się jako baza pod korektor.


opinia

Podsumowując, krem dobrze się u mnie sprawdza. Jest wydajny, chociaż ja już zauważyłam jego końcówkę. Czy do niego wrócę? Możliwe że kiedyś tak, ale teraz będę szukała czegoś mocniej nawilżającego. Krem znajdziemy w każdym Rossmanie a jego cena to ok 9 zł.

Ciągle szukam idealnego kremu pod oczy i jeszcze takiego nie znalazłam. Może Wy polecicie mi coś dobrego i sprawdzonego? Czekam na Wasze propozycje.


Komentarze

  1. Baaardzo lubię tę markę :) świetny post, zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. w chwili obecnej jest dla mnie ok, ale szukam czegoś mocniej nawilżającego :)

      Usuń
  3. Bardzo Ciekawy krem niestety jeszcze nic z tej firmy nie miałam. zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/10/pl-hydrozelowe-patki-pod-oczy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre produkty z tej firmy są godne uwagi, np. szampon do włosów :)

      Usuń
  4. Miałam go, ale dla mnie okazał się marniutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie był ok, ale teraz szukam czegoś mocniej nawilżającego :)

      Usuń
  5. ja też szukam teraz fajnego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za ich produktami tak średnio ale Nacomi jest moim ulubionym ten arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ponoc wycofuja te firme ciekawe czy faktycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio szukałam tego kremu w Rossmanie i go nie ma, także bardzo możliwe

      Usuń
  8. U mnie niestety te kremy pod oczy się zupełnie nie sprawdzają :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. jest ok, ale dla osób które potrzebują dobrego nawilżenia będzie za słaby ;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty