Pudełeczko Joybox the look

Cześć!
Dawno na moim blogu nie było prezentacji żadnego pudełeczka. Jak wiecie, albo i nie, jedyne pudełeczka, które zamawiam są te z Joybox. Dlaczego akurat te? Bo tutaj można podglądnąć kosmetyki, które znajdują się w środku. Dla mnie jest to idealna opcja. Jeżeli zawartość jest dla mnie interesująca to kupuję pudełeczko, w przeciwnym razie rezygnuję. Dzięki temu mam pewność, że nie będę nim rozczarowana . To co ciekawi jak prezentuje się moje pudełeczko?



Na początek zacznijmy od podstawy pudełeczka.

Avene Cleanance, żel oczyszczający

Żel oczyszczający do twarzy i ciała, który delikatnie usuwa zanieczyszczenia. Woda termalna Avène koi i łagodzi skórę, pozostawiając ją czystą i odświeżoną. Przeznaczony do do skóry tłustej z niedoskonałościami.

Jak ja to mówię, żeli do twarzy nigdy dość. Ciekawa jestem jak ten się sprawdzi. Konsystencję ma dość rzadką, ale mam nadzieję, że nie będzie mi przelatywał między palcami. 

L'biotica, maseczka Biovax Glamour Diamond

Biovax Diamond to niezwykły preparat zawierający najdroższy wśród klejnotów – diament, w połączeniu z bogactwem odżywczych i wzmacniających minerałów. Wzmacnia i intensywnie regeneruje, sprawiając, że włosy są nawilżone i pełne energii.

Miałam kiedyś maseczkę z L'biotica, tą taką niebieską i z tego co pamiętam, to była nawet ok. Ciekawa jestem jak ta się u mnie sprawdzi, bo już dawno nie miałam nic z tej firmy. 

Kneipp, żel pod prysznic nawilżająca świeżość

Pielęgnujący żel pod prysznic Nawilżająca świeżość Kneipp zawiera intensywnie pielęgnujące substancje z dobroczynnego aloesu (Aloe Vera). Dzięki nawilżającemu działaniu, aloes pomaga skórze zachować naturalną równowagę, a bogate w składniki masło shea chroni skórę przed wysuszeniem oraz daje uczucie aksamitnej gładkości.


Żel zawsze się przyda, mam nadzieję że ma ładny zapach, bo dla mnie to najważniejsze, jeżeli chodzi o te produkty. 

Vianek, wzmacniający tonik i płyn micelarny 2w1
Łagodny produkt typu 2w1, łączący zalety płynu micelarnego i toniku. Delikatnie, ale skutecznie usuwa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, a niskie pH zapewnia skórze równowagę. Ekstrakt z kwiatów czarnego bzu, zawierający m.in. rutynę i witaminę C, chroni kruche naczynka włosowate, działa antyoksydacyjnie, a w połączeniu z pozostałymi składnikami lipidowymi (skwalan, olej ze słodkich migdałów) zwiększa poziom nawilżenia w skórze. Dodatek kwasu migdałowego pobudza komórki skóry do szybszej regeneracji, ujednolica koloryt i spłyca drobne zmarszczki.


Tego produktu jestem najbardziej ciekawa. Lubię testować nowe płyny micelarne, a ten jest przeznaczony do cery naczynkowej. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. 
Dentek, szczoteczki Eas Brush ISO 0

Easy Brush, rozm. 0 to delikatne szczoteczki do bardzo wąskich przestrzeni między zębowych. Pozwalają na głębokie oczyszczenie także przy aparatach ortodontycznych. Usuwają osad nazębny oraz posiadają optymalną zawartość fluoru i odświeżającej mięty. Wyposażone są w antypoślizgowy uchwyt oraz elastyczną szczoteczkę.

Szczerze mówiąc, to się spodziewałam nici dentystycznej na takich jakby patyczkach. Tutaj mamy takie jakby szczoteczki. Średnio mi się to podoba, ale zobaczymy. 
W podstawie był jeszcze kupon rabatowy, ale nie wiem cy się przyda. A teraz produkty, które sama sobie wybrałam. 
Bell, HypoAllergenic BB Mousse Make Up kolor 01
Hypoalergiczny wielozadaniowy fluid w musie. Produkt idealnie się rozprowadza, kryjąc niedoskonałości i długotrwale matując. Jednolicie pokrywa skórę, wydobywając jej naturalne piękno i promienisty wygląd, bez pozostawiania smug. Kolor 01.


Podkładu w musie jeszcze nie miałam i jestem go ciekawa. Mam nadzieję że, odcień nie będzie za ciemny. 

Buna, odżywcza maseczka relaksująca z melisą
Uwodząca cytrusowym aromatem melisa, która regeneruje, odżywia oraz nadaje skórze aksamitną miękkość stanowi podstawę tej maseczki. W połączeniu z pięciornikiem i olejkami: ostropestowym, kukurydzianym, sezamowym oraz makadamia głęboko odpręża i regeneruje skórę oraz wygładza zmarszczki. Kosmetyk przywraca cerze zdrowy koloryt i blask pozostawiając ją wypoczętą, zrelaksowaną i odmłodzoną.


Na początku chciałam tą oczyszczającą, ale niestety się ciut spóźniłam. Zobaczymy czy ta będzie dobra. 

Deborah Milano, podkład 24Ore Perfect
Podkład o aksamitnej formule zapewniającej jedwabiście gładkie wykończenie. Zawiera kompleks Power Stay, który gwarantuje zdumiewającą trwałość bez konieczności poprawiania makijażu. Rozświetla cerę, nie tworząc efektu maski. Hipoalergiczny i odpowiedni dla wszystkich typów skóry.



Przez ten podkład postanowiłam kupić to pudełeczko. Sam podkład kosztuje ok 50 zł, więc już za sam ten kosmetyk zwróciło mi się całe pudełko. Oby się fajnie sprawdził. 

I to cała zawartość pudełeczka. Ja jestem bardzo z niej zadowolona. Dajcie znać czy Wy zamówiliście sobie to pudełeczko i jak Wam się podoba. O poszczególnych kosmetykach pojawią się osobne posty, ale to za jakiś bo jestem mocno do tyłu. Najpierw muszę nadrobić posty z kosmetykami z spotkania blogerek w Bochni bo jestem bardzo do tyłu. 



Komentarze

  1. Fajna zawartośc:) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawartość dal mnie jest bardzo fajna, dlatego zdecydowałam się na to pudełeczko :)

      Usuń
  2. wow świetne pudełko. Szkoda, że już niedostępne, bo chętnie zamówiłabym dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość jak najbardziej na + :) podkład mnie zainteresował bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, dlatego on był głównym powodem zakupu tego pudełka :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kolejne do kolekcji, za każdym razem mają inne pudełeczka, które ślicznie wyglądają na półce :)

      Usuń
  5. Takie pudełeczka to świetne rozwiązanie dla osób, które chcą poznać jakieś nowinki ze świata kosmetycznego :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowo w tym pudełeczku nie kupujemy kota w worku, tylko zawartość jest pokazana na stronie. Dla mnie to idealne rozwiązanie, bo widzę za co płacę i czy coś mnie interesuje :)

      Usuń
  6. podoba mi się to pudełko najbardziej ze wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie produkty firmy Biovax u mnie się super sprawdzają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten płyn micelarny z tonikiem i lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat kończy się mój micel, więc powoli biorę się za testy :)

      Usuń
  9. Zawartość tego pudełka jest milion razy lepsza, niż tych poprzednich tegorocznych, ale nie na tyle fajna,a bym chciała go mieć. Ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem jak najbardziej na tak. Może zawartość nie jest mega wow ale w porównaniu do innych ich pudełek to jest całkiem fajna :)

      Usuń
  10. Fajna zawartośc , podoba mi się :) a podkład ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na niego zainteresowałam się tym pudełeczkiem. Oby nie okazał się bublem :D

      Usuń
  11. Pudełko ok, ale na początku istnienia były o wiele lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne pudełeczka były lepsze, inne totalnie mi się nie podobały. To ma fajną zawartość, którą z chęcią przetestuję ;)

      Usuń
  12. Ciekawa zawartość :) Widziałam, że te maseczki Buna rozeszły się, jak świeże bułeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty