CD, płyn do higieny intymnej

Płyn do higieny intymnej to produkt, który stosuję codziennie. Dla mnie taki kosmetyk ma odświeżać i przede wszystkim nie podrażniać. Nie ukrywam bo płyn z Tess był moim hitem i ulubieńcem. Ale w zapasach miałam jeszcze płyn z firmy CD, który także dostałam na spotkaniu blogerek. Poprzeczkę miał podniesioną do góry. Więc jak się spisał?



Płyn ma delikatny zapach, a jego konsystencja jest gęstsza niż tego z Tess. Tamten to była praktycznie woda. Dzięki temu, że ten jest gęstszy to nie spływa z dłoni i nie ma problemu z aplikacją. Plus za przeźroczystą butelkę, dzięki której możemy kontrolować zużycie. Zapach określiłabym jako delikatny i przyjemny.


konsystencja

Co do samego działania to ja jestem z niego zadowolona. Tak naprawdę nie mam szczególnych wymagań co do tych produktów. Po prostu mają odświeżać, być delikatne i przede wszystkim mają nie podrażniać. Ten płyn spełnia te wszystkie moje wymagania. Dodatkowo płyn delikatnie się pieni, ale mnie to nie przeszkadza. Jego plusem jest wydajność. Przy codziennym stosowaniu mam jeszcze większe pół buteleczki.

recenzja

Podsumowując, płyn okazał się bardzo fajnym kosmetykiem. Jest delikatny i nie podrażnia. Fajnie odświeża i pomimo codziennego stosowania jest wydajny. Polecam wypróbować, choć ja pewnie do niego nie wrócę. Na rynku jest za dużo tego typu kosmetyków a ja lubię testować nowości.

Dajcie znać jaki Wy płyn możecie mi polecić, z chęcią go wypróbuję :)


Komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o tej marce i produkcie :) obecnie mam żel z Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny jak dla mnie i dobrze mi się go używało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie potrafię się przekonać do zakupu płynu do higieny intymnej bez pompki. Dozownik to dla mnie must have.

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie szału nie ma jeśli nie chcesz do niego wracać, taki zwyklak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ich żele oraz deo niezbyt mnie zachwyciły i nie wiem czy chcę poznać inne ich kosmetyki ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tej kwestii od lat jestem wierna Ziai. Nie lubię eksperymentować z higieną intymną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałem chyba w Hebe te kosmetyki ale jakiś czas temu

    OdpowiedzUsuń
  8. mialam kiedys kilka ich zeli i lubilam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele dobrego o płynie. Osobiście nie miałam, ale boje się też eksperymentować w tych sprawach :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam niczego z CD :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie widziałam tych kosmetyków, gdzie można je kupić? Mam bardzo wrażliwe okolice intymne i nadal szukam ideału.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty