Maga, lakiery do paznokci

Lubię mieć pomalowane paznokcie, szczególnie jak mam je dłuższe. Przy mojej pracy w handlu jest to też dodatkowa ochrona przed łamaniem. Mam wrażenie że jak mam lakier na paznokciach to nie są one aż tak kruche i się tak szybko nie złamią. Niestety rzeczywistość okazuje się być brutalna i czasami po jednym dniu moje paznokcie wyglądają, jakbym wróciła z wojny. Dla mnie dobry lakier to taki, który szybko wysycha na paznokciach i trzyma się przynajmniej te  dwa dni w nienaruszony  stanie. Moje koleżanki z pracy noszą hybrydy, ale mi kolory szybko się nudzą i to nie dla mnie. Dlatego dziś przedstawię Wam lakiery z firmy Maga, które ostatnio bardzo polubiłam. Mam je już prawie rok, a do dziś nic się w nich nie zmieniło. Więc za co je lubię?


Buteleczka lakierów bardo mi się podoba. Jest przezroczysta, dzięki czemu widać ich rzeczywisty kolor . Dodatkowo mają czarną, matową zakrętkę. Pędzelek ma kształt łopatki, przez co aplikacja lakieru na paznokcie jest łatwa i szybka. Wystarczą dwa pociągnięcia pędzelkiem i mamy pomalowane paznokcie. Pojemność każdego lakieru to 11 ml. Dla mnie to dość dużo, ale zobaczymy na jak długo mi one wystarczą i czy nie wyschną za szybko.

recenzja

Jeżeli chodzi o krycie, to tutaj konieczne są dwie warstwy lakieru. Z racji tego, że są to jasne, pastelowe odcienie, jedna warstwa prześwituje, a lakier lubi smużyć. Co do drugiej warstwy to tutaj już nie ma smug czy prześwitów. Najbardziej podoba mi się to, że lakiery szybko wysychają na paznokciach. Nie musimy czekać bardzo długo, wystarczy 5 minut i paznokcie są suche.



Jak widać na zdjęciu wyżej, aparat nie do końca oddał rzeczywisty kolor lakieru. Na zdjęciu wydaje się dość różowy i stłumiony, natomiast na żywo jest mega neonowy. Nie ma pojęcia czy to jest nr ale ten kolor to 6L.



Tutaj kolorek to 16L a ten różowy to 12Z. Nie wiem czy to są ich numerki, ale nic innego na nich nie znalazłam co by je różniło. Co do trwałości to ja jestem zadowolona. Lakiery wytrzymują na paznokciach w nienaruszonym stanie ok 3 dni. Potem lekko ścierają się na końcach, ale w żadnym wypadku nie schodzą płatami, jak to miało miejsce z niektórymi innymi lakierami. Bardzo ładnie wyglądają na  paznokciach a ja je osobiście polubiłam. Jak tyko spotkam je gdzieś w drogerii to zakupię inne kolorki.



Podsumowując, lakiery te dobrze się u mnie spisują. Mają ładne kolorki, wygodny aplikator i nie trzeba długo czekać, aby manicure był gotowy. Wytrzymują na paznokciach ok 3 dni, co dla mnie jest wystarczającym czasem. Mimo wszystko szybko nudzą mi się kolory na paznokciach i hybrydy nie są dla mnie. Cena za buteleczkę to ok 15 zł. Tanie nie są, ale ja z chęcią zaopatrzę się w inne kolorki.

A Wy mieliście styczność z tymi lakierami? Ciekawa jestem jak się u Was spisały :)

P.S. Właśnie jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej i obawiam się że nie będzie mnie tu przez jakiś czas. Albo będę ale bardzo rzadko. Z góry przepraszam że jest też mnie mało na Waszych blogach, ale teraz jest taki czas, kiedy są ważniejsze rzeczy. Mimo wszystko od czasu do czasu będę tutaj zaglądać, bo nie wyobrażam sobie zostawić bloga na 2 - 3 miesiące tak jak to radził mój luby :D




Komentarze

  1. Ten kolor 6L mega mi się podoba :D chociaż nie wiem czy na żywo jeśli jest bardziej neonowy też do mnie przemówi, ale kto nie ryzykuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja przeczytałam lakiery Magda i tak sobie myślę czy Alicja też są ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory.
    Powodzenia w pisaniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To będę kciuki trzymać za ciebie! Ja powiem ci że nie pamiętam już jak te lakiery u mnie się sprawdziły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych lakierów, kolory ładne. Powodzenia w pisaniu pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się odcienie lakierów i ich wygodny pędzelek.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również pracuje w handlu i nie wyobrażam sobie tego bez hybryd.....niestety żadne lakiery nie utrzymywały się dużej niż dzien....noooo i pazurki na 1-2 kartonie się łamały :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolory mają te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory, ale nie wyobrażam sobie już malować paznokci co parę dni, chyba bym oszalała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne kolory :) kiedyś też zmieniałam lakier co 2-3 dni, teraz by mi się nie chciało :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty