Zapachy od Nicole nr 007 oraz 011

Nie wiem jak Wy, ale ja lubię się otaczać ładnymi zapachami. I nie mam tu na myśli tylko zapachów do domu. Perfumy są dla mnie bardzo ważnym elementem w życiu codziennym. Ma punkcie męskich zapachów to mam niezłego bzika, ale nie o tym dziś. Dziś chciałabym Wam napisać kilka słów na temat zapachów od firmy Nicole. Jakiś czas temu, a w  zasadzie bardzo dawno temu, bo jeszcze na wakacjach otrzymałam 2 zapachy od tej firmy. Jeden ma 9 ml pojemności a drugi 30 ml. Już kiedyś testowałam te perfumy. Ale czy oprócz opakowania coś się zmieniło?




Na początek zacznijmy od mniejszej pojemności. Tak jak już wspomniałam, buteleczka ma 9 ml pojemności. Jak dla mnie ta pojemność jest idealna w podróż. Perfumy te towarzyszyły mi podczas moich wakacji w Grecji. Pomimo tak małej pojemności, buteleczka jest wydajna, a ja mam jeszcze z pół flakonika.




Wg numeracji 007 odpowiada perfumom Lolita Lempicka. Co mogę powiedzieć o tym zapachu? Po pierwsze jest mocny i kobiecy. Zdecydowanie mi się podoba. Ten zapach bardziej pasuje na jesień - zimę, gdyż latem może być zbyt ciężki. Zapach utrzymuje się cały dzień na ciele, a na ubraniu nawet 2 dni. Bardzo podoba mi się jego opakowanie. Jest małe i poręczne, a dodatkowo posiada wygodny atomizer. Atomizer rozpyla delikatna mgiełkę. Wg mnie taka forma perfumetki idealnie nadaje się do torebki. Zajmuje mało miejsca, co jest dużym plusem. Nie wiem jak pachnie oryginał, ale ten zapach bardzo mi się podoba.

atomizer


Drugi zapach jest w nr 011, czyli jest to odpowiednik Gabriela Sabatini. Niestety ale ten zapach kompletnie nie przypadł mi do gustu. W przypadku tej pojemności flakonik nie bardzo mi się podoba. Wolałam poprzednią wersję.  Co do zapachu, to określiłabym go dla innej grupy wiekowej. Bardziej będzie pasował dla dojrzałych kobiet. Co do atomizeru to nie mam żadnych zastrzeżeń. Spisuje się bardzo fajnie.



Dodatkowo zapisując się do klubu Nicole otrzymujecie 35 % rabat na zakup perfum. Perfumy możecie kupić tutaj. 

opinia


Podsumowując, zapachy od Nicole spisują się bardzo dobrze. Długo się utrzymują, zarówno na ciele jak i na ubraniu. Zarówno mała pojemność jak i ta większa  ma wygodny atomizer. Czy polecam? Ogólnie tak, ale nie wiem czy ja wrócę do tych zapachów. Za dużo mam buteleczek w szafce.

A Wy mieliście okazję testować te zapachy? Dajcie znać co sądzicie o takich zamiennikach :)





Komentarze

  1. Wachałam je kiedyś w na stoisku i mnie zachwyciły ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od nut zapachowych, ja byłam ciekawa tych zapachów i już wiem, że tak średnio mi pasują :)

      Usuń
  2. Znam oba zapachy i bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ich zapachów nie znam, musiałabym sprawdzić na żywo jak pachną aby wiedzieć czy są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja brałam w ciemno i jak widać nie do końca mi pasują :)

      Usuń
  4. Miałam kiedyś jakiś wariant Nicole, ale mi się nie podobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzedni wariant bardzo mi się podobał, ale nr 011 nie jest w moim guście ;/

      Usuń
  5. Tych zapachów nie znam, ale ich odpowiedni chleo świetnie się u mnie sprawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja poprzednio miałam odpowiednik j'adore i bardzo mi się podobał :)

      Usuń
  6. Miałam kilka ich zapachów i były ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie zamawiałam zamienników oryginalnych zapachów.
    Również lubię męskie zapachy, teraz dla męża zamówiłam hugo boss szary, mam nadzieję, że będzie z niego zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to zawsze wolę wąchać męskie perfumy :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. poprzedni zapach od nich bardzo mi się podobał, ale te nie pasują do mnie ;/

      Usuń
  9. Nie znam, ale lubię takie pojemności torebkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. ja tez wolę świeższe zapachy, ale tutaj nie miałam możliwości ich powąchać :)

      Usuń
  11. Lubię perfumy, ale rzadko używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam codziennie :D w toaletce mam 2 koszyczki z perfumami i ciekawa jestem kiedy ja to wszystko zużyję :D

      Usuń
  12. Nie znam tych zapachów, ale może bym je polubiła:) Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba wypróbować, ja teraz wiem, że te konkretne zapachy nie są dla mnie ;/

      Usuń
  13. Markę znam choć nigdy nie miałam ich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja razem z tymi miałam 3 i tylko ten mi się podobał :)

      Usuń
  14. Kompletnie nie znam tej marki, choć na punkcie perfum (i ich ilości na toaletce) też mam niezłego bzika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam w 2 koszyczkach w toaletce i nie wiem, kiedy ja to wszystko zużyje :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty