Holyart.pl, nagietkowy szampon do włosów oraz czekolada trapistów

Cześć!!!
Kolejną firmą, która wsparła spotkanie blogerek jest Holyart. Firma ta podarowała nam bony na 25 euro do wykorzystania w ich sklepie. Ja zamówiłam sobie szampon do włosów oraz czekoladę. Zakupy na tej stronie robi się bardzo szybko i przyjemnie, a sam wygląd strony  jest  jasny i przejrzysty. Na swoja paczkę czekałam 2 dni, więc powiem Wam że doszła do mnie w tempie expresowym. Zacznimy najpierw od szamponu nagietkowego.

Holyart.pl szmapon nagietkowy do włosów oraz czekolada trapistów

Szampon nagietkowy Camaldoli - ten szampon z wyciągiem z nagietka Kamedułów jest szczególnie polecany do włosów suchych i osłabionych. Nagietek posiada właściwości kojące, gojące i antyseptyczne. Ten szampon regularnie używany dodaje włosom połysku, miękkości i ułatwia ich rozczesywanie.

Holyart.pl szmapon nagietkowy do włosów oraz czekolada trapistów

Skład:  Aqua,Tea Lauryl Sulfate,Cocamipropyl Betaina,Calendula Officinalis Extract, Sodium Benzoate,Potassium Sorbate,Parfum,1,2 Hexanediol,Edta,Citric Acid,Parfum, 1-2Hexanediol, Edta, Citric Acid, D-Limonene, Citrial, Linalool,Citronellol, Hydroxycitronellal, Coumarin, Geraniol.

Holyart.pl szmapon nagietkowy do włosów oraz czekolada trapistów

Szampon  nagietkowy znajduje się w białej buteleczce o pojemności 200 ml. Niestety ale na opakowaniu, ani też na kartoniku nie ma polskich informacji, wszystko jest napisane w języku włoskim. Konsystencja szamponu jest w sam raz, nie przelatuje on między palcami. Dodatkowo posiada delikatnie ziołowy zapach. Jak można zauważyć po zdjęciach, otwór jest duży i nie ma problemu z wydobyciem kosmetyku z opakowania. 

Holyart.pl szmapon nagietkowy do włosów oraz czekolada trapistów

Szampon dobrze się pieni i pomimo małej pojemności jest wydajny. Włosy są po nim odświeżone, i lekko odbite od nasady. Jest to szampon z tych naturalnych, które moje włosy średnio lubią, jednak w tym przypadku dobrze mi się go używa. Jak to szampon naturalny lubi plątać włosy, więc bez odżywki się nie obejdzie. Po spłukaniu włosy nie są tępe, tylko fajne w dotyku. Koszt takiego szamponu to niecałe 33 zł.   

Holyart.pl szmapon nagietkowy do włosów oraz czekolada trapistów

Do szamponu dorzuciłam sobie także mleczną czekoladę. Szczerze mówiąc to spodziewałam się po niej czegoś więcej. Była dobra w smaku i szybko zniknęła, ale nie wyróżniła się niczym szczególnym. Jak na czekoladę, która kosztuje ponad 35 zł to spodziewałam się czegoś więcej. Już Milka czy inna czekolada jest znacznie lepsza w smaku i przede wszystkim słodsza.

Dziękuję firmie Holyart za możliwość wypróbowania ich czekolady oraz przetestowania szamponu. 



Komentarze

  1. Dobrze, że szampon jest wydajny. To mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący ten szampon, czekolada również :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon jest ok, jednak w drogerii znajdziemy lepsze i tańsze :)

      Usuń
  3. Szampon ciekawy, choć wątpię, aby kiedykolwiek trafił w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. zawsze można wypróbować, mają różne wersje :)

      Usuń
  5. Fajne różyczki, a szampon jest interesujący, może kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z natuealnymi szamponami nie jest mi po drodze, ale na pewno warto wypróbować. Co do czekolady, nie przepadam za białą, dla mnie to nie czekolada :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty