Frotki - maseczki, czyli wysokiej jakości akcesoria do włosów

[Materiał reklamowy]

W świecie włosomaniactwa jednym z pierwszych kroków do dbania o swoje włosy jest zamiana zwykłych gumek z metalową końcówką na jedwabne i mięciutkie scrunchie. Jedwab czy satyna są miękkie, lekkie, błyszczące czy delikatne w dotyku przez co nie niszczą tak włosów. Co prawda scrunchie wykonane z tych materiałów są droższe niż zwykłe frotki, ale warto zainwestować w nie kilka złotych więcej i mieć ogromny komfort z noszenia wygodnych frotek. 

Na spotkaniu blogerek w Bochni firma Frotki, maseczki przekazała nam scrunchie wykonane z tych materiałów. Każda z nas otrzymała inny kolor frotki czy wzór. Ja dostałam dużą scrunchie w kolorze fioletowym. 

Scrunchie jest wykonana z miękkiego, błyszczącego materiału. Na fb marki znajdziemy frotki wykonane z różnych materiałów takich jak satyna bawełniana, welur czy jedwab. Wg mnie moja fioletowa frotka jest wykonana z satyny bo jest bardzo przyjemna w dotyku. Dodatkowo nie zsuwa się z włosów i zostaje na swoim miejscu. Niestety ja mam problem z błyszczącym materiałem frotek czy opasek, bo z moich włosów bardzo szybko uciekają, ale tutaj frotka trzyma się idealnie i nic się nie zsuwa. Duży plus za to, że jest wykonana starannie i porządnie, przez co będzie mi długo służyć. 


Ja jestem z niej bardzo zadowolona bo przez delikatny materiał nie niszczy włosów oraz ich nie plącze. Dodatkowo nie odciska się na włosach oraz nie zsuwa się. Jeżeli szukacie fajnych scrunchie do włosów wykonanych z dobrych materiałów to ja je Wam serdecznie polecam, szczególnie że ceny są bardzo atrakcyjne. Jest dużo kolorów, wzorów oraz rozmiarów, a dodatkowo firma ma też w swoim asortymencie czapki, więc każdy znajdzie coś dla siebie. 

A Wy używacie frotek jedwabnych czy satynowych? Dajcie znać bo teraz jest duży bum na takie scrunchie. 


Komentarze

Popularne posty