Plener, delikatna bransoletka handmade z Kryształem Górskim


[Materiał reklamowy]

Jeszcze dwa miesiące temu kompletnie nie interesowałam się mocą czy znaczeniem kamieni. Jak się okazuje, kamienie były wykorzystywane przez uzdrowicieli już od tysięcy lat. Kamienie to minerały o subtelnym i niewidzialnym polu energii, na które reaguje duch, ciało oraz rozum. Nasze ciało poprzez kontakt kamienia ze skórą wchłania jego minerały. Możemy je dobierać intuicyjnie, do znaku zodiaku lub do swoich potrzeb. 

Polska firma Plener zajmuje się wykonywaniem biżuterii z udziałem naturalnych kamieni. Znajdziemy tutaj biżuterię zarówno dla pań jak i dla panów.  Jest to kolejny sponsor naszego spotkania w Bochni. Firma się nam zdublowała, dlatego każda z nas otrzymała dwie bransoletki. Jedną otrzymałam losowo a drugą sama sobie wybrałam. Bransoletka  z zielonym sznureczkiem powędrowała do mojej siostry bo to jej ulubiony kolor. Druga natomiast została ze mną i towarzyszy mi każdego dnia.  

 

Bransoletka jest ręcznie robiona z naturalnymi kamieniami. Na jej środku mamy naturalny, surowy Kryształ Górski, który z obu stron jest zakończony szpicem. Co ciekawe, taki kryształek tworzy się bardzo długo bo nawet miliony lat. Kryształ Górski z obu stron jest zabezpieczony tylko złotymi przekładkami, co dodaje jej elegancji i minimalistyczności. Sznureczek jaki sobie wybrałam to kolor czarny. Dzięki temu bransoletka idealnie pasuje do mojej srebrnej celebrytki ze znakiem nieskończoności.  

Bransoletkę możemy sobie spersonalizować poprzez wybór koloru sznureczka jak i przekładek. Prezentuje się ona bardzo ładnie i elegancko, ale również i skromnie. Duży plus za to, że nie trzeba jej ściągać podczas kąpieli czy do spania. Ja uwielbiam taką minimalistyczną biżuterię, bo wygląda bardzo delikatnie i kobieco. W swojej kolekcji posiadam różną biżuterię, jednak głownie wybieram coś delikatnego. Koszt takiej bransoletki to 79 zł. Bransoletkę noszę codziennie od niecałych 2 miesięcy i jest w stanie idealnym. Nie posiada żadnego śladu użytkowania co jest dowodem świetnej jakości. Wg mnie  cena jest rewelacyjna jak za taką jakość. Czasami srebrne bransoletki na sznureczkach znanych sieci jubilerskich są w gorszym stanie po takim czasie a tutaj nic się z nią nie dzieje. 

Bransoletka przychodzi ładnie zapakowana wraz z opisem kamieni dostosowanych do czakr albo znaków zodiaku. Dla mnie jako Wodnika odpowiednie kamienie to akwamaryn i ametyst. Akwamaryn jest nazwany kamieniem odwagi, bo pomaga znaleźć w sobie odwagę aby lepiej nawiązywać kontakty międzyludzkie. Ma także pomóc w płynnym wyrażaniu myśli oraz zachowaniu swojej asertywności. Może faktycznie powinnam kupić sobie biżuterię z tym kamieniem bo moja odwaga i asertywność jest raczej na kiepskim poziomie :D

Co do ametystu to jest on kamieniem czystości, który kojarzony jest ze sferą emocjonalną. Ma uspokajać, relaksować i chronić przed złą energią. W tym przypadku dobrze jest trzymać ametyst blisko łóżka bo pomaga w zaśnięciu i łagodzi migreny. Tak czy inaczej oba kamienie bardzo mi się podobają i kto wie, może sprawię sobie jakąś biżuterię z ich dodatkiem.


Podsumowując, ja jestem z tej bransoletki bardzo zadowolona i polecam każdemu taki delikatny akcent w biżuterii. Świetnie się sprawdzi jako prezent na urodziny czy na dzień kobiet. Na stronie z tej okazji macie rabat w wysokości 20% oraz darmową wysyłkę, więc polecam skorzystać. Tak naprawdę to może być prezent od siebie dla siebie, dla mamy czy siostry.


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty