Ciuciu Cukier Artist, najmniejsza fabryka cukierków na świecie

 [Materiał reklamowy]

Ciuciu Cukier Artist to najmniejsza fabryka cukierków, gdyż znajduje się na 50 metrach kwadratowych. Mieści się ona na ulicy Grodzkiej 38 w Krakowie. Fabryka Ciuciu jest drugą w Polsce manufakturą słodyczy obok tej gdańskiej. 

Firma ta jest następnym sponsorem naszego spotkania. Każda z nas otrzymała całą siatkę słodyczy, a dodatkowo były też łakocie na licytację. Ja postanowiłam wylicytować troszkę tych słodyczy ze względu na zrobienie małych upominków dla dzieciaków w rodzinie. Z tego co wiem, to bardzo się ucieszyły oraz bardzo im smakowały. Dodatkowo moja szwagierka zrobiła likier na bazie tych cukierków, który smakował wyśmienicie.

Jak możecie zauważyć, lizaki oraz cukierki wyglądają przepięknie. Są ręcznie wykonane, bez ulepszaczy, mają krótki skład oraz są na bazie naturalnych barwników. No ja jestem zakochana jak pięknie te lizaki się prezentują. Będą idealnym prezentem zarówno dla dzieci jak i np. gości weselnych. Dodatkowo możecie zamówić sobie na nich swoje inicjały, logo, wielkość lub dowolny kształt. Do wyboru jest również mnóstwo smaków. 


Firma prowadzi również warsztaty karmelarskie jak i również pokaz produkcji karmelków. Na takim pokazie mamy degustację cukierka oraz słodki upominek dla każdego. Wg  mnie jest to świetna opcja na małą wycieczkę wraz z pokazem dla dzieci, ponieważ trwa on od 20 do 40 minut. 


Kolejną świetną propozycją dla dzieci jest organizacja urodzin w fabryce cukierków. Specjalnie dla najmłodszych jest przygotowany pokaz wyrobu łakoci, do tego każde dziecko ma możliwość zrobienia swoich lizaków. Są także organizowane zabawy jak i konkursy. Duży plus też za to, że na stronie mamy gotowe zaproszenie do pobrania i wydrukowania. 



Oprócz lizaków i karmelków firma produkuje przepyszne krówki. Są one kruche na zewnątrz, ale płynne w środku. No po prostu petarda. Dodatkowo możecie sobie spersonalizować opakowanie. Jak dla mnie rewelacja. Słodycze bardzo smakowały nie tylko mi, ale również innym osobom w rodzinie i serdecznie je Wam polecamy jeżeli będziecie w Krakowie lub w Zakopanem. Na Krupówkach znajduje się drugi sklep, więc podczas wycieczki możecie go odwiedzić i zobaczyć te przepyszne słodycze. 


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszego pisania. Odwiedzam wszystkich komentujących i staram się zostawić po sobie ślad ;)
Będzie mi również bardzo miło jeśli zaobserwujesz mojego bloga :)

Popularne posty